اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انفجار بمب در استان «درعا» منجر به کشته شدن یک کودک شد

انفجار بمب در استان درعا در جنوب سوریه به کشته شدن یک کودک و زخمی شدن چهار غیرنظامی دیگر منجر شد.

انفجار بمب در استان «درعا» منجر به کشته شدن یک کودک شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، انفجار بمب دستی کارگذاشته شده در یک خودرو در شهر «داعل» در شمال استان «درعا» در جنوب سوریه به کشته شدن یک کودک و زخمی شدن چهار نفر دیگر منجر شد.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) امروز سه شنبه به نقل از پلیس شهر درعا گفت که یک بمب دستی کارگذاشته شده در یک خودرو شب گذشته در نزدیکی میدان شهر داعل درشمال استان درعا منفجر شد که به کشته شدن یک کودک و زخمی شدن چهار نفر دیگر و همچنین وارد آمدن خساراتی مالی به پیرامون محل انفجار همراه شد.

به گفته پلیس درعا مجروحین این حادثه که جراحتشان در سطح متوسط تا خطرناک بوده برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

استان درعا از شمال به استان ریف دمشق، از جنوب به کشور اردن، از مغرب به استان قنیطره و از مشرق به استان سویداء محدود شده‌است.

پس از آزادی کامل استان درعا در جولای ۲۰۱۸ گردانندگان گروه‌های تروریستی در این استان که  شکست در برابر ارتش سوریه برایشان بسیار ناگوار بود اقدام به تشکیل گروهکی گرفتند که نظامیان و شخصیت‌های برجسته این استان و حتی مردم عادی که با مصالحه به آغوش دولت سوریه بازگشته بودند ترور می‌کردند.

از زمان آغاز حملات هسته‌های خفته تروریستی در این منطقه ۷۹ نفر از نیروهای ارتش سوریه هدف  قرار گرفته و کشته شدند. همچنین ۱۳ نفر از اعضای سابق مخالفین که به ارتش پیوستند و ۱۷ نفر از افرادی که تصمیم به ادامه زندگی در مناطق تحت کنترل ارتش سوریه گرفتند در این حملات کشته شدند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول