اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 30 هزار سبد معیشتی در طرح «ایران همدل- اطعام حسینی»

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تشریح طرح «ایران همدل- اطعام حسینی» به متصل کردن نیازمندان به هیئات مذهبی و مساجد در ایام محرم اشاره کرد و گفت:برنامه‌ریزی شده است در ایام ماه محرم و صفر ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم و 30 هزار بسته سبد معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شود.

توزیع 30 هزار سبد معیشتی در طرح «ایران همدل- اطعام حسینی»

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 29 هزار مددجو زیرپوشش کمیته امداد زنجان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اقدامات کمیته امداد با رویکرد توانمندسازی، ایجاد زمینه استقلال اقتصادی و معیشتی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های این نهاد  توانمندسازی فکری و فرهنگی مددجویان است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال ارائه خدمات بلاعوض به خدمات معوض و زمان‌دار و ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین خانواده‌هاست، گفت: کمیته امداد به دنبال این است که با ارائه این خدمات بحث توانمندسازی مددجویان را تسریع کند.

صفری در ادامه با اشاره به اینکه مردم نیکوکار و خیر اندیش استان زنجان همراهی، همکاری و مشارکت مناسبی در برنامه‌های اجرایی این نهاد داشته و در راستای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی ۱۰۹ مرکز نیکوکاری در سطح استان زنجان ایجاد شده است، افزود: جنس کار مراکز نیکوکاری اعتقادی، جهادی و داوطلبانه بوده و ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی در بخش‌های مددکاری اسلامی، مشاوره‌ای، تحصیلی و آموزشی و کار آفرینی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با تشریح طرح «ایران همدل- اطعام حسینی» به متصل کردن نیازمندان به هیئات مذهبی و مساجد در ایام محرم اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی شده است در ایام ماه محرم و صفر با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری وهیئات مذهبی ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم و 30 هزار بسته سبد معیشتی در بین نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان بهشت خیران و پایتخت شور وشعور حسینی است، تاکید کرد: باید از ظرفیت ماه محرم برای اجرای طرح ایران همدل و جذب نذورات خیران و نیکوکاران برای گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان استفاده کنیم.

صفری بر تهیه و پیگیری بسته‌های معیشتی به منظور توزیع بین نیازمندان در راستای منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و ادامه داد: در کنار اطعام مددجویان تحت حمایت و نیازمندان توزیع سبدهای معیشتی نیز ادامه دارد.

وی از آمادگی دفاتر ۱۴گانه کمیته امداد و ۱۰۹مرکز نیکوکاری برای دریافت و توزیع نذورات هم استانی‌های زنجانی در بین نیازمندان خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی، کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام/73005/ق/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول