اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازگشایی ۵۵ کیلومتر از راه‌های «گافر»/ سد سهران «بشاگرد» تا پایان کار دولت افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان بشاگرد از بازگشایی ۵۵ کیلومتر از راه‌های بخش گافر خبر داد و گفت: دولت برای بشاگرد کم نگذاشته است.

بازگشایی ۵۵ کیلومتر از راه‌های «گافر»/ سد سهران «بشاگرد» تا پایان کار دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد، احمد محمودی فرماندار شهرستان بشاگرد صبح امروز در نشت خبری هفته دولت ضمن تسلیت ایام ماه محرم گفت: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای و اعتباری، دولت تدبیر و امید از ابتدا تاکنون برای بشاگرد کم نگذاشته است.

وی افزود: از سال ۹۲ تا کنون بیش از ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبارات دولتی منهای کمک‌های دولت به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و نهادهای حمایتی برای بشاگرد در بخش‌های مختلف آمده است.

فرماندار شهرستان بشاگرد ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۲۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان در بشاگرد آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: آنچه که تاکنون مانع پیشرفت بشاگرد شده است راه‌های این شهرستان است که یک معضل اساسی به شمار می‌رود به همین منظور بیشترین تمرکزمان را روی این بخش گذاشته‌ایم.

محمودی ضمن قدردانی از مسؤولان راهداری استان گفت: اتفاقات بسیار خوبی بعد از سفر سه روزه استاندار به بشاگرد در حوزه راه افتاده است و اکنون ۵۵ کیلومتر از راه بخش گافر و پارامون بازگشایی شده است و بعد از بازگشایی، احداث پل درنگ‌مدو و برنامه‌ریزی پل دهوست و احداث پل مشابه بر روی رودخانه جگین در زیرکوه گافر و همچنین راه‌سازی در حوزه سرحدی، روکش محورهای سردشت به جاسک و سردشت به قلعه‌گنج و هم‌چنین مسیر چهارده روستا در دستور کار است.

فرماندار بشاگرد افزود: آب نیز یکی دیگر از مشکلات جدی بشاگرد است که با افتتاح فاز نخست آبرسانی از سد جگین به این شهرستان کمک شایانی در این بخش شد و پروژه آب سد سهران نیز تا پایان کار دولت افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بحث اشتغال و آسیب‌های اجتماعی عنوان داشت: در اجرای سیاست‌های وزارت کشور و سازمان امور اجتماعی با همکاری سازمان مردم‌نهاد مؤسسه سبا برای ایجاد هزار شغل در شهرستان بشاگرد برنامه‌ریزی شده است و در این خصوص ۶۰۰ نفر تشکیل پرونده داده‌اند و در این زمینه اقدامات لازم برای تحویل زمین برای ۲ واحد دامداری در روستاهای اهون، گروغ و جگدان انجام شده است و به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار شهرستان بشاگرد گفت: یک واحد دامداری ۴ هزار و ۵۰۰ راسی گوسفند به‌زودی در بشاگرد راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۳/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول