اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری ماهانه یک مزایده برای واگذاری اموال و یا کالاهای قاچاق

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان با اشاره به اینکه قانون سازمان اموال تملیکی امین اموال دولت و حافظ حقوق مردم است، گفت: این اداره ‌کل به صورت میانگین ماهانه یک مزایده برای واگذاری اموال و یا کالاهای قاچاق را برگزار می‌کند.

برگزاری ماهانه یک مزایده برای واگذاری اموال و یا کالاهای قاچاق

غلامحسین مهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بر اساس قانون تشکیل آن وظیفه تعیین تکلیف همه اموال تملیکی دولت با رعایت توامان حقوق مردم و صرفه صلاح دولت را به عهده دارد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان افزود: طبق قانون تشکیل این سازمان، هر گونه اموال و دارایی که طبق شرایط خاصی به مالکیت دولت در می‌آید باید در اختیار این سازمان قرار گرفته و تا تعیین تکلیف آن (فروش، واگذاری، استرداد، اداره و نگهداری این اموال به عهده سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قانون سازمان اموال تملیکی امین اموال دولت و حافظ حقوق مردم است، گفت: این اداره ‌کل به صورت میانگین ماهانه یک مزایده برای واگذاری اموال و یا کالاهای قاچاق را برگزار می‌کند.

مهری با اشاره به اینکه سال قبل 161 میلیارد و 163 میلیون ریال درآمد توسط این دستگاه جمع‌آوری شد، اضافه کرد: میزان کالاهای جمع‌آوری شده نسبت به سال قبل از آن، رشد قابل توجهی داشت.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان با اشاره به میزان کالاهای منهدم شده در سه سال گذشته گفت: در سال 97 میزان کالاهای منهدم شده 5 میلیارد و 309 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز 18 تن کالا به ارزش 6 میلیارد ریال منهدم شده است، اضافه کرد: امسال هم کالاهایی به ارزش 362 میلیون ریال منهدم شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول