اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

نام گذاری یکی از خیابان های لس آنجلس به اسم«کوبی برایانت»/ کندریک لامار برای اسطوره بسکتبال خواند

شورای شهر گفت: خیابان لس آنجلس به بلوار کوبی برایانت تغییر نام داده است.

نام گذاری یکی از خیابان های لس آنجلس به اسم«کوبی برایانت»/ کندریک لامار برای اسطوره بسکتبال خواند

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «هرب جی وسون جونیور»، عضو شورای شهر لس آنجلس دوشنبه اعلام کرد که بخشی از خیابان فیگوئروا در نزدیکی مرکز استپلز را به نام «کوبی برایانت» تغییر نام خواهد داد.

وسون از طریق توییتر گفت: بلوار «کوبی برایانت» یادآوری برای همه، جوان و پیر خواهد بود برای هرکسی که گذرش به این خیابان بیافتد. هیچ مانعی بیش از حد بزرگ نیست و با اراده، هر چیزی ممکن است. خیابان «فیگوئروا» بین بلوار «المپیک» و بلوار «مارتین لوتر کینگ جونیور»  به زودی بلوار «کوبی برایانت» خواهد شد. میراث کوبی بزرگتر از بسکتبال است.

هنوز مشخص نیست در چه تاریخی رسما این تغییر نام صورت خواهد گرفت.

فوق ستاره فقید لیکرز یکشنبه می توانست ۴۲ ساله شود. در ورزش بسکتبال ان بی اِی تاریخ ۲۴/۸ متعلق به کوبی برایانت است زیرا او در سال ۲۰۱۶ شماره ۸ خود را که از آغاز بسکتبال حرفه ای بر تن می کرد را با شماره ۲۴ تعویض کرد از این رو ورزشکاران و تیمهای بیشماری در این روز یکشنبه به او ادای احترام می کنند.

 

لیکرز نیز به یاد اَبَرستاره اش در بازی پلی آف روز دوشنبه شب در برابر بلیزرز لباس ویژه ای خواهد پوشید.

 

کوبی برایانت و دخترش، جیانا، در میان 9 نفری بودند که در ماه ژانویه بر اثر سقوط هلیکوپتر کشته شدند، رویدادی که علاقمندان به ورزش در سراسر جهان را شوکه کرد.

 

«کندریک لامار» خواننده سرشناس آمریکایی با مشارکت شرکت نایکی ویدیویی ۹۰ ثانیه ای برای سالگرد تولد کوبی برایانت تولید و منتشر کرد.

کوبی بین برایانت زادهٔ ۲۳ اوت ۱۹۷۸ و درگذشته ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰ بازیکن بسکتبال بازنشسته آمریکایی بود. او تمام ۲۰ سال دوران بازی‌اش را در تیم لس آنجلس لیکرز در اتحادیه ملی بسکتبال (ان‌بی‌ای) گذراند.

کوبی برایانت قهرمانی ۵ دوره رقابت‌های ان‌بی‌ای را کارنامه دارد. برایانت در ۱۳ آوریل سال ۲۰۱۶ از دنیای حرفه‌ای بسکتبال خداحافظی کرد. او در آخرین بازی خود با یوتا جاز ۶۰ امتیاز آورد.

او با کسب ۳۳۶۴۳ امتیاز پس از کریم عبدالجبار با ۳۸۳۸۷ امتیاز و کارل مالون ۳۶۹۲۸ امتیاز نفر سوم بیشترین امتیازآوران تاریخ ان‌بی‌ای است. لبرون جیمز همیشه برایانت را ستوده و از او به عنوان الگوی خود در دوران دبیرستان نام می برد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول