اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سپاه یار همیشگی دولت/مقاومت، ابتکار و صرفه‌جویی شیوه مقابله با مشکلات

استاندار گیلان با بیان اینکه همراهی سپاه با دولت همیشه بوده اما در دوران تقابل با بیماری کرونا و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و کمک‌های مؤمنانه برجسته شد، گفت: با توجه به تشدید تحریم‌های ظالمانه، امروز اداره کشور با سال‌های گذشته متفاوت شده و با سبکی متفاوت باید اداره شود.

سپاه یار همیشگی دولت/مقاومت، ابتکار و صرفه‌جویی شیوه مقابله با مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع صبح امروز در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه سازمان بسیج ادارات و کارمندان در سالن الغدیر استانداری گیلان با اشاره به فرارسیدن ماه عزای سید و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: آرمان‌های والای نهضت حسینی همچون آزادی و آزادگی، جهانی شده و ارادت و عشق به ائمه اطهار خصوصاً حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در دل و قلوب ملت‌ها نهادینه‌شده است.

وی شهیدان رجایی و باهنر را مدیرانی خدوم، پرتلاش و مخلص دانست و گفت: این دو شهید خدمتگزار ثابت کردند هرکجا که روحیه اخلاص  باشد قطعاً همراه باصداقت، پاکی و ایثار، موجب موفقیت، فخر و مباهات می‌شوند ازاین‌رو، مردم با دیدن چهره شهیدان باهنر و رجایی احساس امید صداقت، شجاعت و معنویت می‌کردند.

استاندار گیلان با تأکید برنمایان بودن تلاش مضاعف شهیدان رجایی و باهنر افزود: تجلیل از کارمندان و روز تقدیر از خادمان ملت که به دلیل شرایط کرونایی  به‌صورت نمادین محدود برگزار شد، قابل‌تحسین است.

زارع با بیان اینکه همراهی سپاه با دولت همیشه بوده اما در دوران تقابل با بیماری کرونا و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و کمک‌های مؤمنانه برجسته شد، تصریح کرد: با توجه به تشدید تحریم‌های ظالمانه دولت استکباری آمریکا علیه مردم، دولت و نظام، امروز اداره کشور با سال‌های گذشته متفاوت شده و با سبک و سیاقی متفاوت از قبل بایستی باروحیه مقاومت و ابتکار، صرفه‌جویی اداره شود تا معضلات و مشکلات موجود در جامعه به فرصت تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در بسیاری از اقلام بهداشتی که تا پیش از شیوع کرونا جزو واردکنندگان برخی اقلام بهداشتی بوده که باروحیه همکاری به صادرکننده نیز تبدیل شدیم، گفت: یقین داریم که در مواجه با سختی‌ها، اگر مردم روحیه امیدوارانه، مهربانانه مسؤولین در مشکلات را ببینند قطعاً رضایتمند خواهند بود.

وی با تأکید اینکه وجدان کاری و اعتقاد دینی و شرعی ایجاد می‌کند که هرکس در مسؤولیت خود، در راستای خدمت به مردم عمل کند، بیان کرد: هرچه بتوانیم نظام اداری را کارآمدتر کرده، نتیجه آن ارائه خدمات بیشتر به مردم خواهد بود.

زارع با اشاره به اینکه شفافیت قانون، سلامت اداری و پیشروی به سمت دولت الکترونیک، آسیب‌های موجود را می‌کاهد، افزود: برای حفظ حقوق شهروندی، احترام و خدمت یکسان و عادلانه به مردم در برابر قانون، بایستی در سیستم اداری و جایگاه‌های اجرایی گام مهمی در خدمات یکسان برداشته شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تأکید بر اینکه میدان دادن به بخش خصوصی یعنی میدان دادن به مردم افزود: موضوع واگذاری بسیاری از اقداماتی که درگذشته از طریق کارگزاران دولت انجام می‌شده به مردم، به‌طورجدی موردتوجه دولت بوده و در استان نیز مصر بر آن هستیم که در این شیوه جوانان نقش ویژه‌ای دارند.

سپاه در کنار دولت برای خدمت به مردم

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با تأکید بر حمایت کامل سپاه برای همکاری با مجموعه دولت برای خدمت به مردم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: سپاه با تمام ظرفیت خود را در کنار دولت می‌داند تا در این سال پایانی دولت جوری عمل شود که نام نیک برای دولت باقی بماند.

سرهنگ علی توشه با بیان اینکه کمک به مجموعه دولت با تمام ظرفیت توسط سپاه  یکی از راهبردهای مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: رکن اقتصاد کشور و استان گیلان، کشاورزی و صنعت است، در این راستا، توافق‌نامه‌هایی در پروژه‌های صنعتی و کشاورزی نوشته‌شده تا سپاه با تمام توان و ظرفیت در خدمت دولت برای پیشبرد اهداف نظام و خدمت به مردم قرار باشد.

وی محرومیت‌زدایی را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های سپاه عنوان کرد و افزود: سوای مأموریت محرومیت‌زدایی، پروژه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم  نیز در دستور کار سپاه قرارگرفته تا  لبخند رضایت رهبر معظم انقلاب محقق شود.

اجرای چندمرحله‌ای میز خدمت جهادی با حضور استاندار

رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه ۲۶۰ پایگاه در سطح استان در ادارات مشغول به فعالیت است، اظهار کرده: بیش از ۱۹۰ پایگاه در سطح ادارات شهرستان‌ها قرار دارند تا با تلاش مضاعف به خدمت مردم بپردازند

سرهنگ عباس حسینی پیگیری و مطالبه گری در راستای ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با مفاسد، پیگیری و مطالبه گری رفع موانع تولید را از برنامه‌های بسیج کارمندان در ادارات عنوان کرد و افزود: پیگیری و مطالبات در حوزه عفاف و حجاب، تکریم ارباب‌رجوع و خدمت بی‌منت به مردم و حمایت از نیروهای ارزشی در ادارات در دستور کار بسیج ادارات قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان بسیج کارمندان استان گیلان بیان کرد: برگزاری میز خدمت جهادی در چندین مرحله با حضور استاندار و غیره انجام شد که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورد.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر در پیشگیری از ویروس کرونا توسط بسیج کارمندان گفت: توزیع ۶۰۰ لیتر مواد ضدعفونی، توزیع ماسک و حضور نیروهای بسیجی در بیمارستان‌ها، همچنین کمک خالصانه در جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه از فعالیت‌های انجام‌شده و ویژه بسیجیان کارمند استان گیلان است.

حسینی با اشاره به فعالیت بسیج کارمندان در جمع‌آوری بیش از ۲۳ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در راستای رزمایش  مواسات، تصریح کرد:  اهدای خون توسط بسیج کارمندان در اوج بحران کرونا و آزادی هیجده زندانی غیر عمد، پرداخت وام به بسیجیان، دریافت قطعه زمین برای ساخت اداره بسیج کارمندان و تشکیل یک گردان بیت‌المقدس با مأموریت دفاعی و حضور فعال بسیجیان کارمندان برای حفاظت از ادارات در اغتشاشات آبان ماه، از برنامه‌های قابل‌توجه سازمان بسیج ادارات استان گیلان است.

به گزارش فارس، در انتهای این برنامه از کارمندان و مدیران نمونه بسیجی استان گیلان تجلیل به عمل آمد و سازمان بسیج ادارات سپاه قدس گیلان با اهداء تندیسی منقش به تصویر سردار حاج قاسم سلیمانی به استاندار گیلان، هفته دولت را تبریک گفت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول