اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتتاح زنجیره تولید فراوری‌های لبنی در آزادشهر با حضور وزیر جهاد کشاورزی+عکس

دقایقی پیش نخستین پروژه بخش کشاورزی در استان گلستان در بخش زنجیره تولید فراوری‌های لبنی هلدینگ صبا در شهرک صنعتی آزادشهر با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح زنجیره تولید فراوری‌های لبنی در آزادشهر با حضور وزیر جهاد کشاورزی+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در جریان سفر یکروزه ابراهیم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به استان گلستان که به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی 229 پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا در بخش کشاورزی این استان شمالی در حال انجام است؛ دقایقی پیش نخستین پروژه کشاورزی در استان گلستان در بخش زنجیره تولید فراوری‌های لبنی هلدینگ صبا در آزادشهر با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

تکمیل زنجیره تولید فراوری‌های لبنی هلدینگ صبا در شهرستان آزادشهر 250 فرصت شغلی در این نقطه استان ایجاد خواهد کرد، فاصله این پروژه تا مرکز استان گلستان 80 کیلومتر است و دارای بخش‌های مختلفی نظیر قوطی‌سازی، تولید ظروف آیمل، تولید پنیر موزارلا است.

 

پروژه هلدینگ صبا با ظرفیت بخشی خصوصی به مرحله بهره‌برداری رسیده است و این طرح برای 250 نفر فرصت شغلی ایجاد کرد، ظرفیت جذب و تولید فرآورده‎های لبنی «هلدینگ صبا» روزانه ۴۵۰ تن شیر و ۱۲۰ تن فرآورده‌های لبنی به منظور مصارف داخل و خارج استان است.

آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید پنیر موزارلا در شهرک صنعتی آزادشهر که یکی از بخش‌های زنجیره تولید فراوری‌های لبنی هلدینگ صبا است با حضور خاوازی انجام شد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول