اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تیر سپاهانی‌ها به سنگ خورد/ آذری در فولاد خوزستان ماندنی شد

هیأت مدیره باشگاه سپاهان هنوز نتوانسته مدیر عامل جدید باشگاه را بعد از حدود6 ماه معرفی کند و در آخرین گام نیز جدی‌ترین گزینه آن‌ها هم ظاهرا در خوزستان ماندنی شده است.

تیر سپاهانی‌ها به سنگ خورد/ آذری در فولاد خوزستان ماندنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز‌های ابتدایی اسفند ماه سال گذشته بود که مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان در پی فشار هواداران در پی اتفاقات بازی با پرسپولیس استعفا داد.

در همان زمان گفته شد قرار است طی یکی دو روز آینده درباره مدیر عامل جدید این باشگاه در هیأت‌ مدیره تصمیم‌گیری شود و گزینه‌‌ای که به نظر شانس بیشتری داشت و صحبت‌های زیادی در مورد بازگشت وی به سپاهان وجود داشت، محمدرضا ساکت بود.

بعد از این‌که منوچهر نیکفر رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان تا انتخاب مدیر عامل جدید به عنوان سرپرست منصوب شد، صحبت‌ها در مورد انتخاب مدیر عامل فروکش کرد و باشگاه نیز ترجیح داد در این انتخاب عجله به خرج ندهد.

اما بعد از اتفاقاتی که در لیگ و جام حذفی برای سپاهان افتاد و رفتن امیر قلعه‌نویی از تین تیم و پس از کش و قوس‌های فراوان برای تعیین مدیر جدید باشگاه سپاهان گزینه‌هایی برای این پست حساس مطرح و زمینه‌ساز برخی از حاشیه‌ها شد.

مجید رحیم‌زاده ملی‌پوش و بازیکن سابق تیم‌ هندبال سپاهان، علی‌رضا رحیمی مدیر عامل اسبق سپاهان، رسول خوروش بازیکن و سرپرست اسبق سپاهان، محمدرضا ساکت مدیر عامل اسبق سپاهان و مدیر سابق تیم‌های ملی، محمد سلطان‌حسینی مدیر کل سابق ورزش و جوانان اصفهان و همچنین مسعود نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان مهم‌ترین نام‌هایی بودند که به عنوان کاندید از آن‌ها یاد می‌شد.

از روز‌های پایانی هفته گذشته خبر‌های زیادی مبنی بر این‌که مجید رحیم‌زاده مدیر عامل جدید باشگاه سپاهان خواهد بود و به زودی معارفه می‌شود شنیده شد که واکنش تند هواداران سپاهان را نسبت به این انتخاب به همراه داشت؛ هواداران سپاهان معتقد بودند رحیم‌زاده روابط خوبی با اسطوره‌های سپاهان مثل محرم نویدکیا ندارد و شروع به مخالفت کردند.

روز گذشته اما از سعید آذری به عنوان گزینه جدید باشگاه سپاهان برای مدیرعاملی یاد شد و گفته شد مدیر کارخانه فولاد مبارکه برای این انتصاب با مدیر کارخانه فولاد خوزستان صحبت کرده است؛ آذری از سال ۱۳۹۲ تا تابستان سال گذشته مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بود.

اما باشگاه فولاد خوزستان با انتشار خبری اعلام کرد که طی نشستی که عصر روز دوشنبه میان علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و سعید آذری مدیر عامل این باشگاه در اهواز برگزار شد، تصمیم بر این گرفته شد که آذری یک فصل دیگر نیز مدیریت باشگاه فولاد خوزستان را عهده‌دار باشد.

به این ترتیب گزینه جدید سپاهانی‌ها برای مدیر عاملی باشگاه سپاهان نیز از دست رفت و باید دید اعضای هیأت مدیره چه برنامه‌ای برای این انتخاب بزرگ دارند؛ این در حالی است که تیم فوتبال سپاهان سرمربی نیز ندارد و حدود ۲۰ روز دیگر باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود برود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول