اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

احتمال آغاز اردوهای تیم ملی بوکس از اواسط شهریورماه

با صدور مجوز برگزاری اردوهای تیم‌های ملی بوکس، احتمالا اردوی ملی‌پوشان از اوسط شهریورماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدود اردونشینان برگزارشود.

احتمال آغاز اردوهای تیم ملی بوکس از اواسط شهریورماه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که امروز (دوشنبه 3 شهریورماه) جلسه جمعی از روسای فدراسیون‌ها با مسئولان ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برگزار شد و تعدادی از رشته های ورزشی مجوز برگزاری اردوهای تیم های ملی خود را از این ستاد گرفتند.

به نظر می‌رسد از آنجاییکه فدراسیون بوکس شرایط را به منظور برگزاری اردوها فراهم ساخته و برنامه‌ریزی تدوین شده‌ای را در دست دارد به زودی تمرینات خود را آغاز کند. احتمالا این اردوها از اواسط شهریور در سالن 9 دی مجموعه ورزشی انقلاب تهران استارت خواهد خورد.

البته شنیدها از این موضوع حکایت دارد که حسین ثوری رئیس فدراسیون و دیگر مسئولان این مجموعه برای برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس، فردا سه شنبه 4 شهریور ماه با علیرضا استکی جلسه‌ای خواهند داشت تا در خصوص آغاز تمرینات صحبت کنند. 

بوکس ایران تاکنون دو سهمیه المپیک توسط دانیال شه‌بخش و سیدشاهین موسوی کسب کرده و شاگردان استکی اردیبهشت ماه سال آینده دومین رقابت‌های گزینشی المپیک در پاریس فرانسه را در پیش خواهند داشت.

همچنین این مجوز فعلا برای برگزاری اردوهای تیم ملی است و هنوز تصمیمی در خصوص برگزاری مسابقات اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول