اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دولت بودجه ویژه‌ای برای شرکت کنتورسازی اختصاص دهد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات کارگران کنتورسازی بر حق است و باید به آن توجه ویژه شود، لذا مطالبه جدی ما از دولت این است که بودجه ویژه‌ای برای شرکت کنتورسازی اختصاص دهند.

دولت بودجه ویژه‌ای برای شرکت کنتورسازی اختصاص دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در جریان سفر یکروزه نوبخت به قزوین، کارگران شرکت کنتورسازی قزوین که بیش از 24 ماه است حقوق خود را دریافت نکرده‌اند در مسیر بازدید معاون رییس جمهور تجمع کردند.

محمدباقر نوبخت نیز  با حضور در جمع این کارگران که خانواده‌های خود را به همراه داشتند با کارگران گفت‌وگو کرده و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

مجلس پیگیر مطالبات کارگران کنتورسازی خواهد بود

فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک نیز در جمع کارگران شرکت کنتورسازی و خانواده‌های آنان خطاب به نوبخت معاون رییس جمهور  اظهار کرد: شرکتی که روزی تمامی کنتورهای مورد نیاز کشور را تامین می کرد امروز با مشکلات بسیاری دست به گریبان است.

وی افزود: مشکلات کارگران شرکت کنتورسازی بسیار است و طی جلسه ای که با نمایندگان آنها داشتم در جریان مشکلات و معضلات این شرکت به صورت کامل قرار گرفته‌ام.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک عنوان کرد: برای حل این مشکلات 3 جلسه با حضور استاندار قزوین و رئیس دادگستری استان قزوین برگزار کردیم که خوشبختانه بخشی از مطالبات آنها در هفته های آتی داده خواهد شد اما هنوز بخش بسیاری از مشکلات پابرجاست و نیاز به همت مسؤولان امر دارد.

وی بیان کرد: مطالبات کارگران کنتورسازی بر حق است و باید به آن توجه ویژه شود، لذا مطالبه جدی ما از دولت این است که بودجه ویژه‌ای برای شرکت کنتورسازی اختصاص دهند.

محمدبیگی اضافه کرد: این شرکت باید احیا شود و اگر دولت به احیاء آن کمک کند می تواند تامین کننده کنتورهای مورد نیاز کشور و منطقه باشد.

وی تصریح کرد: انتظار ما از دولت و سازمان برنامه و بودجه اهتمام ویژه برای این شرکت و کارگران است و امیدواریم با یک اهتمام و تلاش ویژه شاهد احیاء شرکت باشیم.

در پایان این اجتماع، به پیشنهاد نوبخت، مقرر شد سه تن از کارگران این شرکت به نمایندگی از دیگر کارگران در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان قزوین شرکت کنند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول