اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ثوری: فدراسیون بوکس منابع مالی ندارد و قطعا به مشکل می‌خوریم/اکثر رقبایمان کارشان را شروع کردند

رئیس فدراسیون بوکس گفت: اگر بگویم شرایط هم اکنون گل و بلبل است یک حرف گزاف گفتیم، قطعا به مشکل برخواهیم خورد.

ثوری: فدراسیون بوکس منابع مالی ندارد و قطعا به مشکل می‌خوریم/اکثر رقبایمان کارشان را شروع کردند

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آغاز اردوی تیم ملی بوکس با رعایت پروتکل‎های بهداشتی و به صورت محدود، اظهار داشت: صدور مجوز آغاز اردوها حتی به صورت محدود در این وضعیت لازم بود. ما رقابتهای گزینشی بازیهای المپیک را پیش رو داریم. اکثر رقبای ما در دنیا کارشان را شروع کرده بودند و نباید از کورس رقابت با آنها عقب بمانیم. برهمین اساس تمام تلاش خود را برای رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌ها بهداشتی با حداقل ظرفیت‌ها و نفرات تمرینات را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: باید متفاوت‌تر از گذشته درباره برگزاری اردوها تدبیر و اندیشه کرد. دقیقا افرادی که این قابلیت را دارند تا در قالب تیم ملی قرار بگیرند در اردوها حاضر شوند.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد هزینه سنگین برای برپایی اردوهای پسا کرونا، عنوان کرد: اگر بگویم شرایط هم اکنون گل و بلبل است یک حرف گزاف گفتیم، قطعا به مشکل برخواهیم خورد. وقتی خودمان نیز در این شرایط مبتلا هستیم، برای برون رفت از مشکلات باید اندیشه کرد و راه چاره یافت. فدراسیون منابع مالی ندارد و اسپانسری به کمک بوکس نمی‌آید. قائدتاً هم اکنون تنها حامی در این شرایط دولت است. با وجود تحریم‌های ظالمانه، اوضاع و احوال اقتصادی حاکم بر کشور که ما با پوست، گوشت و استخوان لمس می‌کنیم دولت نیز نمی تواند فدراسیون‌ها را آنچنان کمک کند.

وی ادامه داد: باید با حداقل منابع خودمان بهترین استفاده را ببریم و از ظریفت اندک‌مان به بهترین بهره برداری برسیم و اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس درباره زمان آغاز اردوهای تیم ملی نیز گفت: فردا (سه شنبه 4 شهریور ماه) جلسه‌ای را با علیرضا استکی سرمربی تیم ملی خواهیم داشت و احتمالا بعد از مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا حسینی اردوی ملی‌پوشان آغاز می‌شود.

ثوری با اشاره به اینکه در این شرایط کرونایی حاکم برکشور و وضعیت سخت اقتصادی که به مردم تحمیل شده است، خاطرنشان کرد: تنها کاری که از دست ما برمی‌آید با قدرت و صداقت با درستی کاری که به ما محول شده است را انجام دهیم. سعی کنیم حداقل در حوزه وظیفه خود موفق عمل کنیم و این موفقیت‌های قهرمانان کشورمان، تسکین بخش برخی از آلام مردم باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول