اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح ۲۰ پروژه در بسطام و بیارجمند هم‌زمان با هفته دولت + تصاویر

۲۰ پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، راه و بهداشت و درمان در بسطام و بیارجمند با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

افتتاح ۲۰ پروژه در بسطام و بیارجمند هم‌زمان با هفته دولت + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز در دومین روز از هفته دولت و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، مسؤولان ادارات و بخشداران و ائمه جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی، ۲۰ پروژه راه، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد کشاورزی در بخش‌های مختلف بسطام و بیارجمند افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

عملیات اجرایی پروژه بهسازی راه اصلی رامیان سه‌راهی شاهرود به طول سه کیلومتر و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال آغاز شد که بودجه مصوبه امسال پروژه ۳۳ میلیارد ریال است.

در ادامه مسؤولان از فاز سوم و چهارم بزرگراه شاهرود به آزادشهر که در حال احداث است، بازدید کردند و با حضور در روستای ابر به‌صورت متمرکز سه پروژه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را افتتاح کردند.

این پروژه‌ها شامل افتتاح خانه بهداشت روستای ابر و دو پانسیون پزشک در روستاهای چهارطاق و کلاته‌خیج با اعتبار ۹ میلیارد ریال بوده است.

در ادامه افتتاح متمرکز عملیات آبخیزداری بخش بسطام در روستاهای ابر، ابرسج و میغان با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد ریال در روستای ابر انجام شد که شامل آبیاری مکانیزه بوده است.

مسؤولان شهرستان شاهرود در بخش بسطام، پروژه بهسازی و روکش آسفالت سرد محور روستایی کلامو به قلعه نو خرقان با اعتبار ۶ میلیارد ریال را افتتاح کردند.

بعد از افتتاح پروژه‌های بخش بسطام، مسؤولان با حضور در بخش بیارجمند محور بیارجمند به روستای کی‌کی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال را افتتاح کردند و عملیات اجرایی اساس و آسفالت گرم محور بیارجمند چاه جام و ارتقای محور بیارجمند به بردسکن با اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریال با حضور مسؤولان شهرستان توسط اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان آغاز شد.

افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی در بخش بیارجمند در قالب چهار طرح پرورش بره پرواری و اجرای ۴چهار طرح سیستم نوین آبیاری و یک مرمت قنات با اعتبار مجموع ۴۱ میلیارد ریال به‌صورت متمرکز در مجتمع دامداری بیارجمند با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود انجام شد.

آخرین پروژه افتتاح‌شده در این بخش، پروژه بیابان‌زدایی و اجرای عملیات نهال‌کاری، مراقبت و آبیاری در روستای دستجرد با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که به همت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود انجام شد.

نادر فخری، فرماندار شهرستان شاهرود در پایان این برنامه‌ها در جمع خبرنگاران با تأکید بر انعکاس فعالیت‌های انجام‌شده توسط خدمتگزاران مردم در ارگان‌ها و نهادها به مردم و امیدآفرینی در جامعه گفت: دشمن تلاش دارد تلاش‌های همه خدمتگزاران مردم در دولت را کمرنگ جلوه دهد تا یأس و ناامیدی در جامعه ترویج شود و اصحاب رسانه باید با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف و بیان واقعیت‌ها این توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه تمام این پروژه‌ها در راستای خدمت به مردم و کاهش مشکلات جامعه است، بر استمرار این خدمات تأکید کرد و گفت: تمام تلاش خدمتگزاران در دولت خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات و نیازهای آنان است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فخری همچنین ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر بر حرکت در مسیر خدمات‌رسانی به مردم تأکید کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول