اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مدیران جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد فراموش نشوند

مسوولان استانی در کهگیلویه و بویراحمد توجه داشته باشند که برای خدمت به مناطق محروم لازم است از توان مدیران جهادی بیش از پیش استفاده شود.

مدیران جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد فراموش نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، یکی از نهادهای خدمات رسان که بسیار تاثیرگذار است و خدمات ارزنده و حیاتی ارائه می‌دهد آب و فاضلاب شهری و روستایی است این خدمات‌رسان در مناطق محروم هر چند با کمبود امکانات مواجه بوده اما خدمات ارزنده ارائه می‌دهد تا بتوانند آب سالم تحویل مردم محروم روستایی دهند.

یکی از مناطقی که مردم همیشه از کمبود آب آشامیدنی سالم گلایه داشتند اما با هماهنگی و تلاش مسوولان مشکلات تا حدودی برطرف شد منطقه چاروسا بود.

در ماه‌های اخیر خبری از یکی از مسئوولان این دستگاه در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های بسیاری به همراه داشت.

به گزارش فارس؛ این روزها که در تمامی مناطق ادارات آب فاضلاب شهری و روستایی ادغام شده و مسئوولان آنها مشخص می‌شود انتظار می‌رود از مدیران جهادی که جوانی خود را برای خدمت به مردم صرف کردند استفاده بیشتری شود.

اما طبق اخبار رسیده قرار است از افراد غیربومی در مناصب استفاده شود که شاید این موضوع نادیده گرفتن زحمات چند ساله برخی افراد در آب و فاضلاب باشد.

مدیرانی که روزی با نبود امکانات و تنها با یک موتورسیکلت جهت رفع مشکلات اقدام می‌کردند امروز باید از تلاش‌های جهادی همان مدیران که استخوان خرد کرده در خدمت به مردم هستند استفاده شود.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول