اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بهره‌برداری از ۲۸ پروژه در شهرستان بروجن همزمان با هفته دولت

فرماندار شهرستان بروجن گفت: ۲۸ طرح از سوی ۹ دستگاه اجرایی با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان بهره‌برداری و ۱۴ پروژه‌ با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان، کلنگ‌زنی می‌شود.

بهره‌برداری از ۲۸ پروژه در شهرستان بروجن همزمان با هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجن، مسعود ملکی صبح امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان بروجن، گفت:   ۲۸ طرح از سوی ۹ دستگاه اجرایی با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان بهره‌برداری و ۱۴ پروژه‌ با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان، کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار شهرستان بروجن، بیان کرد: بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان پروژه از جمله جاده دسترسی بیمارستان، زیرگذر شمالی بروجن، محور بروجن_لردگان و ... تا دهه فجر و نهایتا تا انتهای این دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به دو پروژه ملی بزرگ در شهرستان بروجن، گفت: پروژه ملی دوراهان بالغ بر هزار میلیارد و طرح توسعه فولاد با هزینه‌ای بالغ بر هزار و 500 میلیارد تومان، در حال انجام است.

بهره‌برداری از 262 طرح در استان با اشتغال‌زایی مستقیم برای 448 نفر

اقبال عباسی در این مراسم گفت: همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۲۶۲ طرح با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۴۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری و ۸۶ طرح عمرانی با سه هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اخلاق‌مداری مدیران، عنوان کرد: اخلاق به ویژه برای مدیرانی که مسئولیت دارند، بسیار مهم است، مدیران در جمهوری اسلامی باید در کنار مردم مودت نشان دهند.

وی با اشاره به دوران سخت این دولت، بیان کرد: در جمهوری اسلامی، سخت‌ترین مسائل را این دولت تجربه و مدیریت کرد، بیشترین بلایای طبیعی و ناخواسته را این دولت تجربه کرد.

عباسی با اشاره به بحرانی همچون کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: با کوچکترین سهل‌انگاری، ممکن است فاجعه رخ دهد، وضعیت ما خوب اما در وضعیت هشدار است.

وی افزود: استان یک مقصد توریستی است و حدود یک میلیون نفر از جمعیت چهارمحال و بختیاری خارج استان ساکن هستند و عموما هم عاشورا و تاسوعا به استان باز می‌گردند و ممکن است وضع وخیم‌تر شود.

عباسی با اشاره به مشکل کشور در بودجه، بیان کرد: با وضعیت بودجه کشور، حقوق‌ها و هزینه‌ها به موقع پرداخت شده، با تمام ضعف‌ها مدیران در جهت بهبود اوضاع تلاش می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در طول این هفته حدود ۳۴۸ پروژه با ۵۶۰ میلیارد تومان در سطح استان و در طول ۷ سال گذشته ۳هزار و ۷۲۶ پروژه و هشت‌هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با تاکید بر ارتباط مدیران با رسانه‌ها بیان کرد: به دو دلیل پروژه‌ها خود را نشان نمی‌دهند، یک به دلیل مشکلات زیاد و دوم به دلیل عدم ارتباط سیستماتیک و حرفه‌ای مدیران با رسانه است.

عباسی گفت: مردم نباید تنش بین مسئولان را ببینند بلکه مسئولان باید به یکدیگر یاری دهند و از اختلافات بیهوده بپرهیزند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۰/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول