اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مردم عزاداری یوم العباس را از صدا و سیما پیگیری کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: امسال شرایط عزاداری در زنجان متفاوت است و مردم عزاداری یوم العباس را از صدا و سیما پیگیری کنند.

مردم عزاداری یوم العباس را از صدا و سیما پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی یکشنبه شب در جلسه ستاد محرم اظهار کرد: در چند شب برگزاری مراسم عزاداری شاهد آن هستیم عزاداری‌ها همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با قدردانی از فعالیت هیأت‌های مذهبی بیان کرد: امسال عزاداری‌های عاشورا و تاسوعا متفاوت از سال گذشته خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فرماندار اطلاع‌رسانی و توجیه سازی در مورد عدم برگزاری یوم‌العبا‌س در سال جاری را داشته باشد، گفت بخشداران و دهیاران باید با اطلاع‌رسانی مانع حرکت از روستاها به سمت زنجان شوند.

مرادی نافچی با اشاره به اینکه باید مردم از طریق صدا و سیما شاهد پخش مراسم عزاداری حسینی باشند، ادامه داد: پایگاه‌های بسیج به عنوان کانون مردمی در زمینه عزاداری به صورت هر خانه یک حسینیه فعال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهرداری در مورد فضاسازی شهری اقدامات بیشتری انجام دهد، بیان کرد: این دستگاه با توجه به شرایط بیش از این فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه زینبیه و حسینیه اعظم به میزان یک کشور وسعت دارد، ادامه داد: بسیاری از فعالان در بین مردم ذی‌نفوذ هستند و انتظار می‌رود برای اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

مرادی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی در زمینه عزاداری‌ها اقدام کرد، بیان کرد: با این اقدام علاوه بر برگزاری عزاداری باشکوه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول