اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۹ پروژه عمرانی در ملایر

فرماندار شهرستان ملایر گفت: امسال در هفته دولت ۹۹ پروژه عمرانی در ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۹ پروژه عمرانی در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به هفته دولت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی را گرامی داشت و اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات دولت در حوزه‌های مختلف است.

وی با اشاره به سند سه ساله راهبردی استان افزود: استاندار همدان این برنامه را در حوزه‌های مختلف تدوین کرد تا بتوانیم با توجه به این سند برنامه‌های توسعه شهرستان را پیش ببریم.

فرماندار ملایر با بیان اینکه سند راهبری سهم ما بر اساس وسعت و جمعیت است و طبق این سند باید در هر سال ۶ هزار میلیارد تومان در استان همدان سرمایه‌گذاری و ۲۰ هزار شغل ایجاد شود گفت: در سال گذشته ۱۶۳ درصد از برنامه‌هایمان از نظر سرمایه‌گذاری و اشتغال جلو بودیم.

وی با بیان اینکه در ملایر بر اساس سند باید در سال حدود یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته باشیم افزود: در ۶ ماهه امسال توانستیم یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری را در شهرستان ایجاد کنیم.

ولدی با بیان اینکه در ۶ ماهه امسال ملایر خود به تنهایی ۴۰ درصد استان را پوشش داد اضافه کرد: ما از سند جلوتر هستیم که تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشتیم‌.

وی در ادامه ضمن تقدیر از رعایت بهداشت توسط مردم گفت: وضعیت شهرستان ملایر طی یک ماه قرمز بود  که به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این وضعیت خارج شده است.

فرماندار ملایر افزود: مردم همچنان باید مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا شاهد ریشه‌کنی این بیماری در کشورمان باشیم.

وی با بیان اینکه مردم در ایام ماه محرم و عزاداری باید بیشتر موارد بهداشتی را مد نظر قرار دهند افزود: باید طبق دستور حوزه بهداشت پیش برویم ضمن اینکه باز هم تقاضا داریم مردم رعایت کنند و از ماسک استفاده کنند.

 فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امسال و در هفته دولت شهرستان ملایر  ۹۹ پروژه عمرانی با ۱۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند شد گفت: در حال برنامه‌‌ریزی هستیم با حضور وزیر ورزش و استاندار همدان سه طرح مهم در شهرستان را افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه فاز اول ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر و با تامین اعتبار تکمیلی فاز دوم بافتسان و پست ۶۳ کیلوولت شهید سلیمانی قرار است در هفته دولت افتتاح شود گفت: در صورت عدم حضور وزیر با حضور استاندار افتتاح دو پروژه دیگر را غیر از ورزشگاه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر در حوزه بهسازی روستاها، مجتمع‌های خدماتی بین راهی و... اقدمات خوبی انجام داده است افزود: تصفیه‌خانه  آب شرب و خط انتقال آب از سد کلان ملایر که سال ۹۰ این پروژه شروع شده  قرار است طی یک ماه آینده پیگیری و انجام شود.

فرماندار ملایر پیگیری شهرک نمایشگاهی مبل و منبت، عملیات اجرایی بزرگترین گاوداری غرب کشور با سرمایه‌گذاری شرکت شستا، فازهای تعدادی از واحدهای صنعتی اجرای طرح‌های کشاورزی، در حوزه طرح فراز و احداث شهرک گلخانه‌‌ای و... را از دیگر اقدامات در حال انجام در شهرستان ملایر برشمرد.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول