اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

امکان ویرایش سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 99 فراهم شد

امکان مشاهده و ویرایش سوابق تحصیلی متقاضیان آزمون‌ سراسری سال‌ ۱۳۹۹ دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی از طریق سایت سنجش آموزش کشور فراهم شد.

امکان ویرایش سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 99 فراهم شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو اطلاعیه ۲۲ مرداد ۹۹ همه متقاضیان در تمام گروه‌های آزمایشی آزمون سراسری سال ۹۹ که مشمول سوابق تحصیلی هستند می‌توانند مشخصات فردی و نمرات سوابق تحصیلی خود را که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور بارگزاری شده را مشاهده کنند. 

متقاضیان می‌توانند از ۲ شهریور ماه ۹۹ تا ۳ شهریورماه با مراجعه به درگاه این سازمان نسبت به مشاهده فردی و نمرات سوابق تحصیلی خود اقدام کنند و در صورتی که مغایرتی در اطلاعات و سوابق تحصیلی مشاهده کنند یا اطلاعات آنها در سامانه موجود نبود، لازم است حداکثر تا ۵ شهریور ۹۹ به منطقه آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه کنند و از آن طریق نسبت به رفع مشکل اقدام کنند. 

متقاضیانی که تمایل به ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون خود را دارند نیز می‌توانند در بازه زمانی فوق (۲ شهریور ۹۹ تا ۳ شهریور ماه با مراجعه به لینک مذکور اقدام نمایند.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول