اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) توسط خادمیاران رضوی کاشمر

مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی کاشمر از توزیع یک هزار پرس غذای متبرک رضوی میان مبتلایان به ویروس کرونا و کادر درمانی بیمارستان و مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

توزیع هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) توسط خادمیاران رضوی کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از کانون رسانه خادمیاری رضوی شهرستان کاشمر، احمد قادری با اشاره به اینکه توزیع غذای متبرک رضوی برای دومین مرحله در بیمارستان شهید مدرس(ره) رضوی با هدف تقویت روحیه بیماران و کادر درمانی انجام می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ پرس غذا توسط خادمیاران رضوی بین بیماران بستری شده و کادر درمانی در بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر توزیع شد.

مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی کاشمر با اشاره به اینکه در تمامی مراحل انتقال و توزیع غذای حضرت پروتکل‌های بهداشتی به صورت دقیق اجرا می‌شود، یادآور شد: در راستای خدمت رسانی و توجه به محرومین و نیازمندان نیز ۷۰۰ پرس غذای متبرک رضوی توسط خادمیاران در روستاهای قوچ پلنگ، کاژغونه، فرگ و حاجی رجب از توابع بخش مرکزی کاشمر نیز توزیع شد.

وی یادآور شد: در مرحله نخست توزیع غذای متبرک رضوی در فروردین ماه امسال، هزار پرس غذا بین بیماران کرونایی بستری شده و کادر درمانی بیمارستان شهید مدرس(ره) و مناطق محروم شهر توزیع شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول