اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

روز پزشک فرصتی مناسب برای بازخوانی مجاهدت‌های پزشکان است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: روز پزشک هم فرصتی مناسب برای بازخوانی مجاهدت‌های پزشکان چه در دوران دفاع مقدس و چه در ایام مبارزه با کرونا است و هم فرصتی برای تجلیل از زحمات این عزیزان است.

روز پزشک فرصتی مناسب برای بازخوانی مجاهدت‌های پزشکان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست تخصصی گرامیداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی با وجود ۶۲۰۰ شهید والامقام، ۱۵۲ شهید گمنام، ۵۹ یادمان شهدا، ۱۴ هزار و ۳۸۳ جانباز، ۲۷۷ مفقودالاثر، ۷۵ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس و ۷۴۹ آزاده سرافراز در سال جاری میزبان گرامیداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس است.

وی افزود: بیش از یک هزار برنامه تولیدی و محتوایی در راستای گرامیداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس تدوین شده که این برنامه‌ها از سوم خردادماه شروع و در ۴۳ هفته انجام می‌شوند که تاکنون بیش از ۲۵۰ برنامه آن انجام شده و بسیاری از آنها هم در حال انجام می‌باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: با تقسیم‌بندی که توسط دبیرخانه مرکزی گرامیداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس برای برگزاری برنامه‌های شاخص در استان‌ها انجام شده مقطع زمانی ۱۷ آبان تا ۲۳ آبان برای استان مرکزی در نظر گرفته شده که در طول این چند روز کلیه برنامه‌هایی که در سطح استان انجام می‌شوند از شبکه‌های ملی و کانال‌های ارتباطی ملی پوشش گسترده می‌شود و لذا باید تمرکز خود را در این مقطع زمانی برای اجرای باشکوه برنامه‌ها بگذاریم.

کریمی ادامه داد: نقش جامعه پزشکی و درمانی کشور همواره در طول انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر بوده و پزشکان و کادر درمانی در زمان دفاع مقدس با مجاهدت‌های خود صحنه‌های ماندگاری را رقم زدند و این نقش در طول انقلاب همواره در افتخارآفرینی‌های علمی چشمگیر بوده و امروز این زحمات این عزیزان در قالب مدافعان سلامت برای مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد:‌ روز پزشک هم فرصتی مناسب برای بازخوانی مجاهدت‌های پزشکان چه در دوران دفاع مقدس و چه در ایام مبارزه با کرونا است و هم فرصتی برای تجلیل از زحمات این عزیزان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: قدردانی از پزشکان و مدافعان سلامت در قالب قلم و بیان قابل توصیف نیست و قطعاً پزشکان و مدافعان سلامت اجر معنوی خود را از خداوند متعال کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول