اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع اقلام ویژه ماه محرم و صفر در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری حضرت اباعبدلله الحسین (ع) ، اقلام ویژه مورد نیاز هیئات مذهبی در استان زنجان توزیع می‌شود.

توزیع اقلام ویژه ماه محرم و صفر در استان زنجان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای طرح توزیع اقلام ویژه ماه محرم و صفر در استان اظهار کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی اقلام اساسی برای مصارف هیأت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد در ماه‌های محرم و صفر با ارائه معرفی‌نامه توسط شورای هیأت‌های مذهبی استان و شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این راستا 50 تن قند برای استان تخصیص یافته است که به صورت بسته‌های دو کیلو و 800 گرم بسته بندی شده و با قیمت 23 هزار و 800 تومان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان افزود: تاکنون 50 تن شکر به این منظور اختصاص پیدا کرده است که به صورت بسته های 3 کیلویی با قیمت 23 هزار و 500 تومان توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: قیمت‌های مصوب برای این اقلام از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان تعیین شده که پایین‌تر از قیمت بازار در نظر گرفته شده است.

فغفوری تصریح کرد: هیأت‌های مذهبی باید برای تحویل این اقلام ، به سازمان تبلیغات اسلامی مراجعه کرده و با اخذ معرفی نامه و ارائه آن، قند و شکر خود را از واحدهای قند‌ریزی دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان افزود: استان درخواست گوشت و مرغ منجمد را نیز به مرکز ارائه داده است که به محض وصول توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول