اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح طرح‌های هفته دولت گلوگاه با سرمایه‌گذاری بیش از 350 میلیارد ریالی

فرماندار گلوگاه گفت: طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی شهرستان گلوگاه با سرمایه‌گذاری بیش از 350 میلیارد ریالی در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح طرح‌های هفته دولت گلوگاه با سرمایه‌گذاری بیش از 350 میلیارد ریالی

فریدون کلبادی‌نژاد همزمان با آغاز هفته دولت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گلوگاه با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۰ طرح با اعتبار بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در شهرستان گلوگاه اظهار کرد: بیشترین طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان به مناسبت هفته دولت مربوط به طرح‌های عمرانی و کشاورزی است.

وی افزود: برای افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها در شهرستان گلوگاه ۱۳ دستگاه اجرایی شهرستان وارد عمل شده‌اند که بیشترین تعداد طرح‌های‌ افتتاحی عمرانی مربوط به جهادکشاورزی با ۵ طرح و سپس راهداری با ۳ طرح است.

فرماندار گلوگاه گفت: طرح‌های آماده افتتاح و کلنگ‌زنی شهرستان گلوگاه در هفته دولت امسال در حوزه‌های آب، آب و فاضلاب، کشاورزی، برق، بهزیستی و امداد، صنعت، معدن و تجارت، آموزشی، آبخیزداری و بنیاد شهید است. 

کلبادی‌نژاد افزود: ۴۰ طرح هفته دولت شهرستان گلوگاه که با اعتبار بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود؛ ۳۶ طرح با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال افتتاح و ۴ طرح با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام برای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه دانست که مدیران باید از این فرصت استفاده و برای تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام تلاش کنند.

فرماندار گلوگاه  با اعلام اینکه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گلوگاه در هفته دولت به صورت فنی و تخصصی خدمات نظام را برای مردم بازگو و تشریح کنند؛ خاطر نشان کرد: امیدآفرینی در جامعه در این شرایط از بهترین وظایفی است که در قبال نظام و انقلاب برعهده داریم.

کلبادی‌نژاد گفت: تلاش برای خدمات‌رسانی به همه مردم شهر و روستاها از دغدغه های مهم دولت و دولتمردان است و لذا مدیران باید با ارائه خدمات‌رسانی مناسب به مردم به عنوان ولی‌نعمتان ما، آنان را در جریان این خدمات ارزشمند قرار دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول