اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

دوره مشترک کارشناسی‌ ارشد با همکاری دانشگاه فورت وانگن آلمان

پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، برای اولین بار با همکاری دانشگاه فورت وانگن آلمان و استادان ایرانی و بین‌المللی دوره مشترک کارشناسی‌ارشد مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید را به زبان انگلیسی برگزار می‌کند.

دوره مشترک کارشناسی‌ ارشد با همکاری دانشگاه فورت وانگن آلمان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، برای اولین بار با همکاری دانشگاه فورت وانگن آلمان و استادان ایرانی و بین‌المللی دوره مشترک کارشناسی‌ارشد مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید را به زبان انگلیسی برگزار می‌کند.

دانشجویان این دوره مشترک، می‌توانند سال اول دوره کارشناسی‌ارشد خود را در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و سال دوم را در دانشگاه فورت وانگن آلمان و در انستیتو ماشین‌کاری دقیق (KSF) سپری کنند. مطابق با تفاهم‌نامه مشترک، این دانشجویان در پایان دوره، دو مدرک تحصیلی از دو دانشگاه (Double Degree) دریافت خواهند کرد.

فهرست مطالب درسی و پژوهشی این دوره، جهت تقویت توانایی‌های علمی و کاربردی دانش‌آموختگان در زمینه‌های نوین مدیریت و ساخت و تولید دقیق، برنامه‌ریزی شده است تا نیاز صنایع پیشرفته در زمینه‌های دانش فنی و نوآوری پویا را برآورده سازد.

نخستین دوره مشترک بین‌المللی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید از طریق شیوه‌نامه و مصاحبه از سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و با جذب دانشجویان از داخل کشور آغاز می‌شود و از دوره‌های بعدی با جذب بخشی از دانشجویان بین‌المللی از کشورهای مختلف جهت ادامه تحصیل در رشته مدیریت و ساخت و تولید دقیق در انستیتو ماشین‌کاری دقیق (KSF) دانشگاه فورت وانگن، از طریق پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران ادامه خواهد یافت.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول