اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جذب 10 هزار نیروی جدید توسط وزارت بهداشت/ معوقات کادر درمانی پرداخت می‌شود

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس از جذب 10 هزار نیروی جدید توسط وزارت بهداشت خبر داد و گفت: معوقات کادر درمانی پرداخت می‌شود.

جذب 10 هزار نیروی جدید توسط وزارت بهداشت/ معوقات کادر درمانی پرداخت می‌شود

سید مرتضی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از اخذ مجوز وزارت بهداشت برای جذب ۱۰ هزار نیروی جدید خبر داد و اظهار کرد: در این فرآیند تبدیل وضعیت و یا جذب نیروی جدید اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امید است این جذب نیرو هر چه سریع‌تر اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه در ایام پیش رو معوقات سه تا چهار ماهه کادر درمانی و بهداشتی نیز پرداخت خواهد شد، افزود: امید است همه در راستای تقویت روحیه کادر درمانی و انگیزه دار شدن این قشر از جامعه که در شرایط کرونایی ایثار کردند از جمله پزشکان، پرستاران، کادر بهداشتی و خدماتی و … حرکت کنیم.

خاتمی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در زمینه تهیه واکسن آنفولانزا در کشور برای فصل آینده بیان کرد: برابر گزارش وزارت بهداشت برای گروه‌های پر خطر واکسن آنفولانزا تهیه شده و جای نگرانی نیست.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی از فعالیت خط تولید داروهای مؤثر در درمان کرونا نیز یاد کرد و افزود: با افزایش ظرفیت تولید تلاش بر این است این داروها در بیمارستان‌های درگیر با این بیماری توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش خط تولید امید داریم مردم برای تامین داروهای موثر در کرونا به جای متوسل شدن به بازار سیاه این داروها از طریق بیمارستان‌ها و با قیمت پایین‌تر تهیه شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول