اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امارات از توافق با صهیونیست‌ها خیر نمی‌بیند/ آنان اولین آسیب‌ را از توطئه‌های عبری خواهند دید

فعال سیاسی و اجتماعی هرمزگان گفت: اماراتی‌ها با توافقی که با صهیونیست‌ها امضا کردند، روی امنیت و آرامش را نخواهند دید و توطئه‌های عبری اول از همه دامان آنان را خواهد گرفت.

امارات از توافق با صهیونیست‌ها خیر نمی‌بیند/ آنان اولین آسیب‌ را از توطئه‌های عبری خواهند دید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام حر گلزاری امشب در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای مجازی به بیان نقطه نظرات مهمی در خصوص اقدام اخیر اماراتی‌ها در امضای توافق‌نامه همکاری با صهیونیست‌ها پرداخت.

برگزیده‌ای از این اظهارات در ادامه می‌آید.

** توافق اماراتی‌ها با اسرائیل غاصب بیشتر از آنچه جنبه اجرایی و عملیاتی داشته باشد، کمک به شوی تبلیغاتی ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است تا ترامپ بتواند از این موضوع به عنوان برگ برنده خود در القای توافق میان اسرائیل و اعراب و حل مشکلات خاورمیانه یاد کند و با سوار شدن بر این موج، برای خود رای کسب کند.

** لابی‌های صهیونیستی در آمریکا نقش مهمی در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا دارند و این اقدام ترامپ در هدایت اماراتی‌ها به عنوان وابسته‌ترین کشور عربی جنوب خلیج فارس، به سمت توافق با صهیونیست‌ها با هدف جلب حمایت این لابی‌های صهیونیستی در انتخابات آینده است.

** ترامپ و همفکرانش در کاخ سفید، نگاه گاو شیرده به کشورهای جنوبی حاشیه خلیج فارس دارند و بدون شک این نگاه در صهیونیست‌ها نیز نسبت به اعراب وجود دارد و اعراب باید از امروز به بعد دو برابر نسبت به گذشته به آمریکا و اسرائیل باج بدهند.

** عامل القای این ناامنی کاذب در منطقه و ترساندن اعراب از ایران، رسانه‌های آمریکایی و جریان‌های سیاسی غربی هستند تا بتوانند سالانه میلیاردها دلار سلاح بلااستفاده به کشورهای عربی بفروشند.

** امضاکنندگان توافق با صهیونیست‌ها به آرمان ملت عرب و آرمان ملت فلسطین خیانت کرده‌اند و امروز فلسطین در آستانه یک پیروزی بزرگ مقاومت با خنجری از پشت در پهلوی خویش مواجه شده است که توسط حکومتی که ادعای دوستی با آنان را دارد، بر پیکره آنان وارد آمده است.

** آثار زیان‌بار توطئه آفرینی‌های صهیونیست‌ها در جنوب خلیج فارس بیش از هر کشور دیگری متوجه اماراتی‌ها خواهد بود و آنان اولین قربانیان توطئه‌های آلوده آنان برای امنیت و ثبات منطقه خواهند بود.

** امضای توافق با صهیونیست‌ها به آرامش منطقه و ثبات خلیج فارس کمکی نخواهد کرد و تنها دامن زدن به اقدامات مخربی است که صهیونیست‌ها به طور مستمر به دنبال آن در میان کشورهای اسلامی بوده‌اند تا ظرفیت این کشورها و ملت‌ها را به خود مشغول کرده و از آن بهره‌برداری کنند.

** توافق با صهیونیست‌ها دستاورد خاصی برای اماراتی‌ها نخواهد داشت. آنان در منجلاب یمن به سختی گرفتار آمده‌اند و پس از 4 سال بمباران مستمر ملت گرسنه و بیمار و گرفتار یمن، حتی به حداقل‌های انتظارات‌شان از حمله به این کشور دست نیافته‌اند و حالا با رژیم کودک‌کش صهیونیستی که روزگاری در یک شب هزاران هزار عرب شمال آفریقا و همسایگان خود را در یک شب کشت، افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول