اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کشف انبار احتکار و قاچاق نهاده‌های دام و طیور توسط اطلاعات سپاه گلستان/ ضبط 5200 تن نهاده دامی

روابط عمومی سپاه نینوا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا انبار احتکار و قاچاق نهاده‌های دام و طیور را کشف و ضبط کردند.

کشف انبار احتکار  و قاچاق نهاده‌های دام و طیور توسط اطلاعات سپاه گلستان/ ضبط 5200 تن نهاده دامی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روابط عمومی سپاه نینوا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا انبار احتکار و قاچاق نهاده های دام و طیور را کشف و 5200تن نهاده دامی تحویل مراجع ذیربط شد.

متن اطلاعیه روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان بدین شرح است: روز گذشته طی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا یک انبار قاچاق و احتکار نهاده‌های دام و طیور به میزان 5200 تن در شهرستان آق‌قلا کشف شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ارزش ریالی این نهاده‌ها حدود 80 میلیارد ریال بوده و این انبار با دستور مقام قضایی و حضور نمایندگان دستگاه‌های تعزیرات، جهاد کشاورزی و اداره کل صمت پلمب و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: سازمان اطلاعات سپاه در راستای رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی ذره‌ای درنگ نخواهد کرد و قطعا با اشخاصی که در این شرایط اقتصادی دست به احتکار میزنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول