اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تشکیل تیم والیبال بانوان گلستان برای حضور در لیگ‌های کشور/ افتتاح هتل ورزش گلستان در هفته دولت

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: هتل ورزش گلستان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

تشکیل تیم والیبال بانوان گلستان برای حضور در لیگ‌های کشور/ افتتاح هتل ورزش گلستان در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسمعلی برزمینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص نتیجه اقدامات وزارت ورزش و جوانان در خصوص درخواست‌های تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد:  هنوز اتفاق و تصمیم جدیدی برای این تیم گرفته نشده است.
وی ادامه داد: جلسه‌ای با حضور مجمع نمایندگان استان گلستان با وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و‌ تصمیماتی گرفته شد و دستوراتی نیز به فدراسیون بسکتبال داده شد اما ما هم منتظر تصمیم نهایی هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درباره تغییر مدیران شهرستانی و تصمیم برای تغییر معاونت‌های اداره‌کل، تصریح کرد: هیچ تصمیمی  برای معاونت‌ها نداریم و‌ هر‌ تغییری هم انجام شود با نظر وزارت ورزش خواهد بود.
برزمینی تاکید کرد: در تغییر مدیران شهرستانی نیز این تغییرات با نظر فرمانداران و مشورت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بوده است.
وی اضافه کرد: تمامی تغییرات براساس شایسته‌سالاری است و حتی تغییر معاونت‌ها نیز براساس شایسته‌سالاری خواهد بود و حتی تغییر یکی از روسای شهرستانی به دلیل پایان ماموریت آنها بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درباره نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی استان در ایام شیوع ویروس گفت: براساس مصوبه ستاد استانی و ملی فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای قرمز ممنوع است.
برزمینی بیان کرد: نظارت‌های ما دائمی است اما این را قبول دارم برخی از اماکن که در ظاهر تعطیل است برخی تخلف کرده و فعالیت‌های مخفیانه دارند که در صورت گزارش مستند با جدیت برخورد خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها به صورت مستقیم مسوول نظارت بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی هستند و باید با جدیت نظارت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره وضعیت نامناسب تیم‌های فوتبال از نظر اقتصادی و فروش تیم‌ها به استان‌های دیگر، تصریح کرد: مخالف صد در صد فروش تیم‌های ورزشی استان هستم و معتقدم باید با جذب حامیان مالی مانع این کار شویم.
برزمینی درباره ورزش بانوان متذکر شد: معتقدم باید به ورزش بانوان توجه بیشتری شود که برنامه‌هایی در این حوزه داریم و در تلاش هستیم یک تیم والیبال برای حضور در لیگ‌های مختلف کشوری تشکیل دهیم.
وی درباره افتتاح هتل ورزش گلستان در گرگان گفت: طبقه اول این هتل کامل تجهیز شده و طبقات دیگر نیاز به تجهیز دارد که این هتل روز دوشنبه به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول