اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افتتاح 116 پروژه همزمان با هفته دولت در ساوه

فرماندار ساوه گفت: همزمان با هفته دولت 19 پروژه در شهرستان کلنگ‌زنی و 97 پروژه نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 116 پروژه همزمان با هفته دولت در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، علی میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در بخش‌های اقتصادی و عمرانی بالغ بر 116 پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهند شد که ارزش آنها چیزی در حدود 242 میلیارد تومان خواهد بود. 

وی افزود: در بخش اقتصادی 11 پروژه با هزینه 94 میلیارد به بهره‌برداری می‌رسد که از این میزان 91 میلیارد از محل سرمایه‌گذاری متقاضیان و 3 میلیارد نیز تسهیلات بانکی است.

 فرماندار ساوه مجموع پروژه‌های عمرانی هفته دولت در ساوه را 105 پروژه عنوان کرد و گفت: این میزان پروژه با صرف 147 میلیارد تومان هزینه همراه خواهد بود که 29 پروژه با اعتبار 65 میلیارد تومانی  اعتبارات ملی، 19 پروژه با اعتبار 81 میلیارد تومان از اعتبارات استاتی و 68 پروژه با اعتباری بالغ بر 73 میلیارد تومان از سایر منابغ خواهد بود.

میرزایی به ایجاد اشتغال برای دو هزار و 58 نفر در این طرح‌ها اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: از این تعداد اشتغال در بخش عمرانی 820 نفر بصورت مستقیم و 516 نفر بصورت غیر مستقیم مشغول به کار شده‌اند ضمن اینکه در بخش اقتصادی از بین 713 شغل ایجاد شده،  83 نفر خانم و 630 نفر از شاغلان نیز آقا بوده‌اند.

وی افزود: مجموعا 19 پروژه در هفته دولت در شهرستان کلنگ زنی خواهد شد و 97 پروژه نیز به بهره‌برداری خواهند رسید. 

فرماندار ساوه در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها باید راه و سیره شهدا را خط مشی خود بدانند افزود: تجدید میثاق کارکنان دولت با شهدا در نخستین روز از هفته دولت بباید به آن معنا باشد که ما رفتار شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم و همواره آماده خدمت به مردم باشیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول