اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتتاح بزرگترین پروژه تولید تخم‌مرغ خاورمیانه با حضور وزیر جهاد کشاورزی

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه بزرگترین پروژه تولید مرغ تخم‌گذار و تخم مرغ خاور میانه در این شهرستان افتتاح می‌شود، گفت: وزیر جهاد کشاورزی مهمان ویژه این مراسم در کارخانه «چیکاطلایی» خواهد بود.

افتتاح بزرگترین پروژه تولید تخم‌مرغ خاورمیانه با حضور وزیر جهاد کشاورزی

عبدالقدیر کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و تقارن آن با هفته دولت، اظهار کرد: خادمان مردم نیز در این ایام تلاش خواهند کرد با درس گرفتن از عبرت‌های عاشورا با برای خدمت به مردم با تمام وجود پای کار باشند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری در گنبدکاووس مجموعا ۲۶۸ پروژه عمرانی و اقتصادی کلنگ‌زنی یا افتتاح خواهند شد، اظهار کرد: از این میان تعداد ۲۱۵ پروژه افتتاح و ۵۳ پروژه کلنگ‌زنی خواهند شد که در مجموع بالغ بر ۷۹۴ نفر نیز اشتغال ایجاد خواهند کرد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس از رشد ۲۱ درصدی میزان اعتبارات پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در این شهرستان نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: میزان اعتبارات کل پروژه‌های عمرانی و اقتصادی نیز در مجموع ۱۸۵ درصد رشد را نسبت به سال گذشته داشته است.

کریمی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین پروژه قابل افتتاح گنبدکاووس در هفته دولت، پروژه تولید مرغ تخم‌گذار و تخم مرغ، کارخانه دان مرغ است که بزرگترین کارخانه زنجیره تولید تخم مرغ در خاورمیانه خواهد بود، ادامه داد: از ابتدا تا انتهای پروژه بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه را در برداشته است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال همراه بوده است.

وی از برگزاری مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های این شهرستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی، استاندار گلستان و مسوولان استانی و شهرستانی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم روز سه شنبه پیش رو چهارم شهریورماه در محل احداث کارخانه «چیکاطلایی» واقع در جاده نفت برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس از سایر پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان نیز به نیروگاه برق «هوتن»، فاز دوم کارخانه «بهدیس»، استخر چندمنظوره شهرداری، مدرسه ۶ کلاسه اتباع افغانی و ۱۲ کلاسه نمونه، کارخانه بسته‌بندی حبوبات و غلات و اجرای دیواره ساحلی رودخانه گرگان‌رود اشاره کرد و گفت: دو پروژه مهمی نیز که مورد کلنگ‌زنی قرار خواهند گرفت راه‌اندازی سایت BTS موبایل در ۲۰ نقطه و بهسازی شبکه فاضلاب شهر گنبدکاووس خواهد بود.

انتهای پیام/83014/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول