اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«الاحرار» فلسطین: تداوم تعدی به ملت ما، حاصل عادی‌سازی روابط با تل‌آویو است

جنبش «الاحرار» فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی همچنان طرد شده باقی خواهد ماند، تأکید کرد، تمامی توطئه‌های این رژیم، با ایستادگی ملت فلسطین، از بین خواهد رفت.

«الاحرار» فلسطین: تداوم تعدی به ملت ما، حاصل عادی‌سازی روابط با تل‌آویو است

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش «الاحرار» فلسطین از اقدام امارات در عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

این جنبش به مناسبت پنجاه و یکمین سالگرد به آتش کشیدن مسجد الاقصی، بیانیه‌ای منتشر و تأکید کرد که رژیم صهیونیستی همچنان طرد شده باقی خواهد ماند.

خبرگزاری «صفا» به نقل ازا الاحرار گزارش داد، تداوم تعدی به «ملت، سرزمین و مسجد الاقصی ما، حاصل همدستی بین‌المللی، جانبداری، حمایت آمریکا، عادی‌سازی عربی و کوتاهی کشورهای عربی و اسلامی در انجام وظایفشان در قبال ملت و آرمان ماست».

در این بیانیه آمده است، عجله و شتاب برخی کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی، تلاش برای همزیستی با آن و مشروعیت بخشی به موجودیت آن به عنوان یک رژیم عادی در منطقه، در واقعیت ماجرا تغییری ایجاد نخواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، رژیم صهیونیستی همچنان طرد شده است و هر کسی که از آن حمایت ، آن را تأیید و روابط خود را با آن عادی می‌کند نیز طرد خواهد شد.

این جنبش فلسطینی خاطر نشان کرد، تمامی توطئه‌ها و طرحهای نابودگرانه این رژیم، با ایستادگی ملت فلسطین، از بین خواهد رفت.

الاحرار با تأکید بر لزوم کنار گذاشتن اختلافات، متحد شدن، بازسازی نهادهای ملی و تدوین یک راهبرد ملی واحد و برنامه کاری مشترک، تصریح کرد، این برنامه می‌تواند تلاش ملت ما برای مقابله با اشغالگری و توطئه‌های رژیم صهیونیستی را یکپارچه کند.

این جنبش با بیان اینکه «مقاومت، تنها راه آزادسازی الاقصی و نجات آن از چنگ اسرائیل است»، از کشورهای عربی و اسلامی خواست که به وظیفه ملی و مذهبی خود در حمایت از مسجد الاقصی و مقاومت ملت فلسطین عمل کند.

توافق اخیر امارات با صهیونیستها موجی از انزجار و محکومیت در بین کشورهای جهان به ویژه فلسطین به وجود آورده است. اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن انتقاد از توافق امارات با صهیونیستها، تأکید کرد که توهمات باعث شد اماراتی‌ها دست به این اقدام بزنند، ولی یک راهبرد ملی برای مقابله با این مسئله، تدوین خواهد شد(جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول