اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۲ کودک گمشده در ورامین به آغوش خانواده بازگشتند

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران گفت: با پیگیری و تلاش بی‌وقفه پلیس دو کودک بعد از 41 روز بی‌خبری به کانون خانواده بازگشتند.

۲ کودک گمشده در ورامین به آغوش خانواده بازگشتند

مجید محمدی، رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ورامین اظهار کرد: در تاریخ ۱۳ تیرماه سال جاری در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه دو دختر ۱۰ و پنج ساله و دارای نسبت فامیلی در شهرستان ورامین پس از گذشت چند ساعت بازی کردن در کوچه دیگر به منزل بازنگشتند و گمشده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده مفقودیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی تخصصی موقعیت مفقودی این دو کودک و تحقیقات محلی و پایش دوربین‌های مدار بسته پی بردند که آن‌ها مسافت سه کیلومتری را طی کرده و سوار یک دستگاه سواری پراید با پلاک نامشخص شده‌اند که راننده این خودرو جهت کمک آن‌ها را به منطقه دولت آباد تهران برده و تحویل مرکز بهزیستی داده است.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران گفت: با تلاش پلیس این دو کودک بعد از گذشت 41 روز در شیرخوارگاهی که تحت پوشش اداره بهزیستی تهران بود، پیدا شدند.

وی بیان کرد: گرچه کارآگاهان خبره پلیس آگاهی در برخورد با چنین وقایعی به سرعت وارد عمل شده و تمام سعی و تلاش خود را برای برگرداندن کودک به آغوش خانواده به کار خواهند گرفت، اما لازم است والدین نیز به توصیه‌های پلیس خدمتگزار توجه جدی داشته و از کودکان خود غفلت نکنند.

محمدی خاطرنشان کرد: از والدین درخواست می‌کنیم تا مهارت‌های لازم را به فرزندان خود آموزش داده و در صورت بروز هرگونه مشکل و گم شدن در معابر، خود را به نزدیک‌ترین ایستگاه پلیس معرفی و از آنان درخواست کمک کنند.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران تأکید کرد: برخی اوقات فقدان توجه در مراقبت از کودکان و اعتماد بیش از حد به محیط اطراف و اطرافیان دور و نزدیک، فرصت را برای فرصت طلبان و مجرمان فراهم می‌کند و کودکان را در چنگال آدم‌ربایان گرفتار می‌سازد و موجب اذیت و آزار آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول