اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آغاز به‌کار مرکز نوآوری دانشگاه ولیعصر رفسنجان

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان ابراز امیدواری کرد در اواخر مهرماه مرکز نوآوری دانشگاه رسما افتتاح شود و ادامه داد: بعد از دهه اول محرم فعالیت این مرکز آغاز می‌شود و در این بازه زمانی کمبودها و نیازهای مرکز اصلی را بررسی و نسبت به تأمین آن اقدام خواهیم کرد.

آغاز به‌کار مرکز نوآوری دانشگاه ولیعصر رفسنجان

حسن رنجبرعسکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: مرکز نوآوری دانشگاه یک فضایی مشترک بین دانشگاه ولیعصر (عج)، صنایع مس سرچشمه رفسنجان و معاون فن‌آوری ریاست جمهوری‌ است که هدف از راه‌اندازی آن گرفتن دست افراد صاحب ایده و حمایت‌ از آنهاست.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان ادامه داد: این مرکز  با استفاده از دوره‌ها و ارائه مشاوره،  ایده‌ها را تبدیل به ثروت می‌کند و سن و سال صاحب ایده را هم نمی‌شناسد.

وی ابراز امیدواری کرد در اواخر مهرماه مرکز نوآوری دانشگاه رسما افتتاح شود و ادامه داد: بعد از دهه اول محرم فعالیت این مرکز آغاز می‌شود و در این بازه زمانی کمبودها و نیازهای مرکز اصلی را بررسی و نسبت به تأمین آن اقدام خواهیم کرد.

رنجبرعسکری خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرکز در طبقه دوم مرکز انتقال خون مستقر بوده و ساختمان اصلی آن در میدان خاتم‌الانبیاء (ص) راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول