اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پاسخ وزیر درباره معلمین نیروهای آزاد قانع‌کننده نبود

عضو مجمع نمایندگان گیلان جواب وزیر آموزش‌وپرورش در خصوص تعیین تکلیف معلمین نیروهای آزاد را قانع‌کننده ندانست و گفت: آموزش‌وپرورش با کمبود نیرو مواجه بوده و بنده پیگیر وضعیت هشت هزار نفر از معلمین نیروهای آزاد و همچنین دیگر نیروهای آموزشی است.

پاسخ وزیر درباره معلمین نیروهای آزاد قانع‌کننده نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، رسول فرخی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان در سالن شهید خوش‌سیرت ارشاد اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران حلقه پنهان جامعه هستند، اظهار کرد: خبرنگاری یک شغل سخت و پر مسؤولیت بوده و این قشر زحمتکش از جامعه با انتخاب مسیر و نگاه تیز بینانه خود مشکلات جامعه را شناسایی و به گوش مسوولان می‌رسانند‌ لذا باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: آستانه‌اشرفیه چهارمین شهر مذهبی کشور بوده و دارای ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار زیادی است که اگر به آن توجه شود بسیار به اقتصاد این شهرستان کمک می‌کند.

نماینده معین شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه وضعیت مخزن ۱۰ هزار متری آستانه‌اشرفیه در حال تکمیل است، بیان کرد: در صحن مجلس تذکری را به وزیر نیرو در خصوص تکمیل مخزن ۱۰ هزار متری و وضعیت آب‌رسانی شهرستان لاهیجان و آستانه‌اشرفیه داده شد و با توجه به قول‌های داده‌شده، وضعیت آب و برق آستانه، لاهیجان و سیاهکل به‌زودی برطرف می‌شود.

فرخی افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی آستانه‌اشرفیه را یکی آرزوهای دیرینه آستانه‌اشرفیه دانست و تصریح کرد: افتتاح این درمانگاه کمک بسیار کمکی به مردم این شهرستان در خصوص کارهای درمانی کرده و افرادی که از دفترچه تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند می‌توانند از این درمانگاه و خدمات آن استفاده کنند به همین دلیل جلسه‌ای را با رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور برگزار کرده و قول پیگیری دادند.

وی با تأکید بر قول وزیر راه در خصوص تکمیل پل کابلی آستانه‌اشرفیه افزود: در خصوص تکمیل پل کابلی آستانه‌اشرفیه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده و با توجه به اینکه بعضی از قطعات برای تکمیل این پل وارداتی است قطعاً در آینده‌ای نزدیک مردم آستانه به آرزوی دیرینه خود می‌رسند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی جواب وزیر آموزش‌وپرورش در خصوص تعیین تکلیف معلمین نیروهای آزاد را قانع‌کننده ندانست و گفت: آموزش‌وپرورش با کمبود نیرو مواجه بوده و بنده پیگیر وضعیت هشت هزار نفر از معلمین نیروهای آزاد و همچنین دیگر نیروهای آموزشی بوده و در این خصوص از وزیر سؤال کرده و از پاسخ ایشان قانع نشدم لذا در مرحله بعدی پیگیری وضعیت این افراد بوده و در غیر این صورت بنده تذکر جدی به وزیر آموزش‌وپرورش خواهم داد زیرا این افراد سرمایه‌های آموزشی کشور هستند.

فرخی با تأکید بر اینکه دولت باید وضعیت نیروهای شرکتی را تعیین تکلیف کند، بیان کرد: اولین سؤال بنده از رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت نیروهای شرکتی بوده و باید این امر محقق شود لذا از رئیس‌جمهور درخواست دارم هرچه سریع‌تر به وضعیت این افراد رسیدگی شود.

وی یکی از راهکارها در خصوص تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی را تشکیل تعاونی‌های خانوادگی دانست و افزود: ما با یک بحران در حوزه تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مواجه هستیم که یکی از مهم‌ترین دلایل آن مشکلات اقتصادی است لذا باید با تشکیل تعاونی‌های خانوادگی از تغییر کاربری‌ زمین‌های کشاورزی و به رشد اقتصادی کمک کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول