اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

تغییر برنامه محرم حجت‌الاسلام انصاریان/جلسات حسینیه هدایت به ورزشگاه سعیدی رفت

مکان برپایی مراسم عزای امام حسین (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام انصاریان در دهه اول محرم بنابر دستور و ممانعت ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا از حسینیه هدایت به مکان دیگری تغییر کرد.

تغییر برنامه محرم حجت‌الاسلام انصاریان/جلسات حسینیه هدایت به ورزشگاه سعیدی رفت

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، با توجه به ممانعت ستاد ملی مبارزه با ویروس منحوس کرونا از برگزاری مراسم در فضای مسقف، مکان برپایی مراسم عزای سرور و سالار شهیدان در دهه اول محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین انصاریان در حسینیه هدایت تغییر کرد.

بنابر دستور و ممانعت ستادملی مبارزه با ویروس کرونا، مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) که قرار بود در حسینیه هدایت برگزار شود از ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه ۳۱ مردادماه، مصادف با اولین روز از ماه محرم در ورزشگاه شهید سعیدی واقع در بزرگراه شهید محلاتی و در فضای باز برپا خواهد شد. حضور خواهران نیز در این مراسم بلامانع است.

همچنین برنامه سخنرانی حجت‌الاسلام انصاریان که بنا بود در مسجد حضرت امیر (ع) برگزار شود به حسینیه آیت‌الله علوی تهرانی منتقل شد و بناست از  جمعه ٣۱ مردادماه به‌ مدت ۱۰ روز از ساعت  ۱۸ تا ۱٩:٣۰ برگزار شود. این مراسم به صورت مجازی و بدون حضور جمعیت خواهد بود و از طریق سایت  http://fares.ir/live پخش زنده خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول