اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح ۲۶ کیلومتر از جاده سمنان- فیروزکوه تا پایان امسال

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از افتتاح ۲۶ کیلومتر از جاده سمنان- فیروزکوه تا پایان امسال خبر داد و گفت: پیگیری‌ها در سطح ملی برای جذب اعتبار، تعریض و تکمیل این جاده ادامه دارد.

افتتاح ۲۶ کیلومتر از جاده سمنان- فیروزکوه تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: پیگیری‌ها در سطح ملی برای جذب اعتبار، تعریض و تکمیل جاده سمنان- فیروزکوه از سوی استانداری سمنان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط ادامه دارد.

وی ادامه داد: با تخصیص و جذب ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی تا پایان سال ۱۰ کیلومتر از جاده سمنان- فیروزکوه در محدوده استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: بر اساس گزارش معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، ۱۶ کیلومتر این جاده در محدوده استان تهران هم آماده بهره‌برداری است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال ۲۶ کیلومتر از این جاده آماده افتتاح خواهد بود.

فخری بیان کرد: ساخت و تکمیل جاده سمنان-فیروزکوه یکی از اولویت‌های عمرانی در استان سمنان است که به طور جدی پیگیر تکمیل این طرح هستیم.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار وسعت جاده‌های سمنان به‌اندازه پنج استان کشور بوده و این امر به این معنا است که پلیس‌راه استان با وجود گستردگی راه‌ها خدمات‌رسانی مطلوبی را به هم‌وطنان ارائه می‌دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: رفع نقطه حادثه‌خیز در پیچ پنج‌هزاری تا هفته آینده به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود و پیمانکار در نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در منطقه برون‌شهری لاسجرد از هفته آینده برای رفع نواقص کار خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول