اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

امیدوارم امروز ‌تراکتور و ‌ماشین‌سازی نتیجه لازم را بگیرند

دروازه‌بان سابق تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی اظهار امیدواری کرد که امروز این تیم‌های در لیگ برتر نتیجه مدنظرشان را کسب کنند.

امیدوارم امروز ‌تراکتور و ‌ماشین‌سازی نتیجه لازم را بگیرند

عباس عبدالله‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: امیدواریم که تیم تراکتور سازی در بازی آخر  سهمیه آسیایی بگیرد و تیم ماشین‌سازی هم در لیگ برتر بماند، چون هر دو تیم افتخار آذربایجان هستند.

وی در مورد دربی فوتبال تبریز هم گفت: بازی تراکتور و ماشین‌سازی همیشه برای همه جذاب بوده و خواهد بود، این دو تا تیم رقیب دیرینه و سنتی هم بودند و همیشه بازی‌های این 2 تیم جذاب و دیدنی بوده و دربی سال  ۹۹ هم بازی جذابی بود برای هواداران.

دروازه‌بان سابق تیم های تراکتور و ماشین‌سازی افزود: بخاطر شرایط جدول  احتیاط‌های در بین بازی 2 تیم دیده می‌شد و به همین جهت بی‌گدار به آب نمی‌زدند.  در مورد عملکرد دروازه‌بانان دو تیم باید عرض کنم  که عملکرد خوبی داشتند، هم آقای مظاهری و هم آقای لک. و هر دو گلر موقعیت‌هایی را از حریف گرفتند و گل‌هایی را که هر 2 تیم دریافت کردند زیاد مقصر نبودند، ولی در گل دوم  تراکتور آقای لک می‌توانست توپ را بهتر دفع کند.

وی گفت: ‌البته توپی که به زمین می‌خورد گرفتنش برای دروازه‌بانان سخت می‌شود.

انتهای پیام/60017

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول