اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کم توجهی برخی مسئولان اداری مانعی بر سر راه بیمارستان تامین اجتماعی ملارد

فرماندار ملارد با اشاره به برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی در خصوص احداث بیمارستان در شهرستان ملارد، گفت: بروکراسی اداری و کم‌کاری و کم توجهی برخی نهادهای شهرستانی و استانی روند احداث این پروژه را تحت قرار داده است و انتظار می‌رود سریعا به تعهدات خود عمل کنند.

کم توجهی برخی مسئولان اداری مانعی بر سر راه بیمارستان تامین اجتماعی ملارد

سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: شهرستان ملارد با توجه به حضور جمعیت بالایی از قشر زحمت کش کارگری طبعا نیازمند مراکز درمانی تخصصی همچون همچون پلی‌کلینیک تخصصی و بیمارستان تامین اجتماعی است تا بتواند به کارگران عزیز ارائه خدمات درمانی کند.

وی افزود: طی پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولان شهرستانی در دوره‌های قبلی و فعلی پروژه ساخت بیمارستان یا پلی‌کلینیک تخصصی در شهرستان ملارد از سوی تامین اجتماعی در زمره پروژه‌های اولویت دار این سازمان قرار گرفت.

فرماندار ملارد بیان داشت: طی ماه‌های اخیر این موضوع در دستور کار پیگیری و قرار گرفته است اما متاسفانه برخی از نهادهای شهرستانی که اتفاقا بایستی مطالبه گر اصلی باشند و برخی دستگاه های مسئول، در این زمینه اهتمام لازم را ندارند.

برنجی گفت: این خطر وجود دارد که اگر این کم‌کاری در ادامه سال جاری تداوم یابد این پروژه از شهرستان خارج شود لذا باید در فرصتی کوتاه تصمیمات سریع در این زمینه اتخاذ شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که دستگاه‌های مربوطه سریعا اقدامات و تعهدات خود را عملیاتی کنند و از مسئولان شهرستانی توقع می‌رود که به جد این موضوع را پیگیری کنند البته برخی بروکراسی‌‌های اداری مانعی است که با پیگیری قابل حل خواهد بود و قطعا اجازه نخواهیم داد این پروژه از شهرستان ملارد خارج شود.

فرماندار ملارد خاطرنشان کرد: در زمینه پروژه بیمارستان در حال ساخت ملارد نیز بارها تاکید شده است که هیچ مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد و اما در خصوص بیمارستان تامین اجتماعی نیز انتظار می‌رود که مسئولان شهرستانی و ادارات کل استانی سریع‌تر به وظایف خود عمل کنند، زیرا که این مرکز حق مردم ملارد است.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول