اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بهره‌برداری از 55 پروژه عمرانی «میناب» در هفته دولت

سرپرست فرمانداری ویژه میناب از افتتاح 55 پروژه عمرانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از 55 پروژه عمرانی «میناب» در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، مجید سلحشور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب در یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه‌های هفته دولت، اظهار داشت: تعداد 55 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در شهرستان میناب به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از مجموع 55 پروژه در شهرستان میناب 25 پروژه در شهر میناب و بخش مرکزی، 13 پروژه در بخش بندزرک، 13 پروژه در بخش توکهور و 4 پروژه در بخش سندرک در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب در ادامه گفت: این پروژه‌ها در 10 حوزه توسعه خدمات شهری و روستایی شامل شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بنیاد مسکن، حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و شیلات، بهداشت و درمان صنعت، معدن و تجارت، شهرک صنعتی، آموزش و پرورش، حمل و نقل، انرژی، مسکن، ورزش و تفریحات است.

سلحشور، پروژه شاخص جهت بهره‌برداری و افتتاح در هفته دولت را افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار با اعتبار بیش از 16 میلیارد تومان به مساحت 875 هکتار عنوان کرد.

وی در پایان ضمن تشکر و همراهی اصحاب رسانه در همه حوزه‌ها با مجموعه فرمانداری گفت: برنامه‌های افتتاحیه هفته دولت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حداقل جمعیت و کمترین زمان برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول