اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

اختتامیه آنلاین «مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر» برگزار شد

آیین اختتامیه مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر عصر امروز 29 مردادماه به صورت ویدئو کنفرانس در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد برگزار شد.

اختتامیه آنلاین «مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر» برگزار شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، آیین اختتامیه مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر عصر امروز ۲۹ مردادماه به صورت ویدئو کنفرانس در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمدرضا کشاورزی رئیس واحد الکترونیکی با اشاره به اینکه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را بخشی از مسئولیت اجتماعی خود می داند تاکید کرد: احیای ولایت یکی از بزرگترین شاخصه های فرهنگی است و امیدواریم گامی هر چند کوچک در این زمینه برداشته باشیم.

کشاورزری افزود: فعالیت های خوبی در حوزه فرهنگی در واحد الکترونیکی صورت گرفته و مشابه این رویداد همچون جزءخوانی قرآن کریم را به صورت تعاملی و آنلاین داشته ایم. فعالیت مجازی امروز دیگر فرع زندگی نیست و بسیاری از دوستان به دلایل مختلف قادر به فعالیت حضوری در حوزه های علمی، پژوهشی و فرهنگی نیستند. در این مسابقه نیز همین شاخصه در نظر گرفته شد و با عنایت حضرت علی(ع) استقبال بسیار مناسبی صورت گرفت.

وی در ادامه به بیان مختصات کمی و کیفی این رویداد پرداخت و گفت: بیش از ۶۰۰۰ نفر در این مسابقه بزرگ شرکت کردند و به ۵۰ سوال تستی به صورت برخط پاسخ دادند که به ده نفر برتر هر کدام مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال اهدا می گردد. همچنین به ۱۱۰ نفر برتر نیز هر یک مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تقدیم خواهد شد.

در ادامه این مراسم طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تقدیر از واحد الکترونیکی و پشتیبانی دکتر جهان بین معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر را اتفاقی مغتنم و حرکتی خوب در مسیر افزایش و ارتقا جایگاه فرهنگی دانشگاه توصیف کرد و گفت: باید تلاش کنیم با نوآوری یادها نو نمادها را حفظ کنیم. مسابقه کتابخوانی غدیر و استقبال از این رویداد نشان داد دانشگاه می تواند یادها و نمادها را به طور شایسته ای ارج بنهد و در مسیر اعتلای شعور و شور دینی گام های موثر و رو به جلویی بردارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول