اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دبیرکل جهاد اسلامی : مبارزه با دشمن مانند روزه واجب است

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، همانگونه که روزه واجب شده مبارزه در راه دفاع از دین، مقدسات و سرزمین نیز از واجبات است.

دبیرکل جهاد اسلامی : مبارزه با دشمن مانند روزه واجب است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) طی سخنانی بر لزوم مبارزه تأکید کرد.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، النخاله گفت: مبارزه یکی از واجبات است، همانگونه که روزه بر ما واجب شده مبارزه در راه دفاع از دین، مقدسات و سرزمینمان نیز بر ما واجب شده است.

وی افزود: چگونه به دشمنان پاسخ دهیم اگر در لحظه بر مبارزه تشویق نکنیم؟ ما شب و روز در معرض تعرض قرار داریم و سرزمین و مقدسات ما اشغال شده است.

النخابه ادامه داد، در یمن، سوریه و لیبی با سلاحها و اموالشان می‌کُشند و با کمال وقاحت از صلح با صهیونیست‌هایی حرف میزنند که قدس و فلسطین را اشغال کرده‌اند. همه اینها به این خاطر است که از اسلام و اخلاق شانه خالی کرده‌اند و آن را با دشمن صهیونیستی معاوضه کرده‌اند.

وی ضمن اعلام اینکه نباید به کسانی که دینشان را به دنیا فروخته‌اند، نگریست، افزود: باید صف‌هایمان را بر اساس چشم‌اندازی واحد یکی کنیم.

النخاله در ادامه بر رد توافق «کمپ دیوید»، «وادی عربه»، «اسلو» و توافق سازش امارات با رژیم صهیونیستی تحت عنوان توافق «ابراهیم یا آبراهام» تأکید کرد و به مجاهدانی که در مقابل دشمن سلاح به دست می‌گیرند، درود فرستاد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول