اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌های همدان نیاز به همکاری مسوولان دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی استان همه مسؤولان دست به دست هم دهند گفت: اقدامات شایسته‌ای در حوزه عمرانی و فرهنگی کتابخانه‌ها انجام شده است.

تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌های همدان نیاز به همکاری مسوولان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز انجمن کتابخانه‌های عمومی استان همدان به ریاست معاون سیاسی استانداری و اعضای حقوقی و حقیقی این انجمن با بررسی پروژه‌های در دست اقدام و برنامه‌های فرهنگی در ایام شیوع بیماری کرونا برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در این نشست با بیان اینکه زیربنا و اصل و اساس توسعه کشور مسائل فرهنگی است اظهار کرد: کتاب و کتابخانه‌ها در فرهنگسازی و رشد و توسعه کشور بسیار حائز اهمیت بوده و نقشی اساسی و حیاتی را ایفا می‌کنند.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران بسیار حائز اهمیت و از ارکان مرام و مسلک ماست افزود: خوشبختانه کتابخانه‌های عمومی استان از مدیریت و بدنه خوبی برخوردار هستند و اقدامات شایسته‌ای در حوزه عمرانی و فرهنگی انجام دادند.

وی با بیان اینکه مسؤولان استان همدان اهمیت ویژه‌ای برای کتاب و کتابخوانی قائل هستند تصریح کرد: برای تکمیل پروژه‌های در دست احداث و بهره‌برداری از آنها همه باید پای کار بیایند و مکاتبات لازم با فرمانداران انجام شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه به همین منظور مدیرکل کتابخانه‌های استان در جلسه شورای معاونان استانداری همدان حاضر و هماهنگی‌های لازم به عمل خواهد آمد خاطرنشان کرد: اگر امروز مردم شهیدانی چون سردار علی چیت‌سازیان، سردار حاج میرزامحمد سلگی، سردار علی خوش‌لفظ و سردار حاج ستار ابراهیمی را می‌شناسند به این دلیل است که نویسندگان برجسته استان درباره آنها کتاب تألیف کرده‌اند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر نگارش خاطرات شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس تأکید کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اقدامات انجام شده برای شهدا و نوشتن کتاب درباره آنها را در همدان ستودند و آن را کم‌نظیر خواندند.

آزادبخت در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه بیماری کرونا هنوز هست و باید مسائل بهداشتی را رعایت کرده و در هر جلسه‌ای آن را متذکر شویم خاطرنشان کرد: با همکاری خوب مردم ورود بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها به یک‌ششم کاهش یافته و از ۶۰۰ نفر به حدود ۱۰۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول