اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مشکلات روستای آب نوک به جد پیگیری می شود

بخشدار چاروسا گفت: مشکلات روستای آب نوک به جد پیگیری می شود.

مشکلات روستای آب نوک به جد پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از بررسی مشکلات روستای آب نوک و حضور امام جمعه شهر قلعه رئیسی در این روستا؛ علی محمودی بخشدار چاروسا در خصوص وضعیت روستای آب نوک چاروسا گفت: با توجه به اینکه روستای آب نوک فاقد دهیاری می باشد در سال 98 از اعتبارات تقسیمی روستاهای فاقد دهیاری مبلغ 60میلیون تومان جهت جدول گذاری این روستا اختصاص داده شد.

وی افزود: قسمتی از روستا جدول گذاری آن انجام گرفت و بقیه کار هم در حال انجام است که امیدواریم هر چه زودتر انجام بگیرد.

بخشدار چاروسا در خصوص فاقد دهیاری بودن روستا هم تاکید کرد: دهیار داشتن یک روستا نیازمند ظرفیت های است که مهمترین آن جمعیت است که جمعیت روستای آب نوک طبق آمار جمعیتی به دهیار داشتن این روستا کمک نکرد و همین سبب شد تا این روستا فاقد دهیاری محسوب شود.

محمودی در خصوص راه ارتباطی این روستا هم اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته با کمک مردم و راهداری و حمل و نقل چند حلقه پل در وسط رودخانه جا گذاری شد تا مردم بتوانند عبور مرور کنند اما متاسفانه در سیل آنها را آب با خود برد.

وی یادآور شد: با پیگیری های که صورت گرفت با کمک راهداری و حمل و نقل مجددا پل ارتباطی وصل خواهد شد و با توجه به قولی که داده شد با کمک راهداری و حمل نقل محور روستا را زیرسازی خواهیم کرد تا مشکل راه روستا کاهش یابد.

بخشدار چاروسا در خصوص آسفالت مسیر هم گفت: با توجه به تقسیم اعتبارات سال 99 تلاش خواهیم کرد تا این مسیر را جزء راه های روستایی اولویت دار بگذاریم و امیدواریم هر چه سریع تر اقدامی شود تا مردم این روستا از مسیر ارتباطی خوب برخوردار شوند.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول