اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

امیر حاتمی: موتور توربوفن سبک و دو محصول موشکی فردا رونمایی می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: فردا خط تولید موتور ملی اوج افتتاح خواهد شد؛ همچنین از یک موتور توربوفن سبک و دو محصول موشکی هم رونمایی خواهد شد.

امیر حاتمی: موتور توربوفن سبک و دو محصول موشکی فردا رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با تبریک روز صنعت دفاعی و هفته دولت، اظهار داشت: امروز گزارشی از وضعیت دفاعی کشور و صنایع دفاعی در دولت تقدیم و در این گزارش به پیشرفت های صنایع دفاعی در حوزه‌های مختلف اشاره شد.

وی افزود: در برنامه‌ای که فردا در حضور ریاست محترم جمهور انجام خواهد شد، ما سه افتتاح خواهیم داشت و همینطور یک نمایشگاه و یک افتتاح خط تولید. خط تولید موتور اوج برای جنگنده کوثر افتتاح خواهد شد؛ یک موتور توربوفن سبک نسل چهارم هم رونمایی خواهد شد که موتور بسیار ارزشمندی است و برای اولین بار در کشور ساخته شده است.

امیر حاتمی ادامه داد: این موتوری است که امروز روی پهپادهای پیشرفته دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند توان کشور را در این حوزه با افزایش قابل توجهی مواجه کند و نسل موتورهای موجود را یک نسل ارتقاء دهد.

وزیر دفاع گفت: یک نمایشگاه هم پهپادی داریم که نمونه‌های مختلف پهپادی کشور را که امروز تسلیح شده اند و در ماموریت های مختلف نیروهای مسلح ایفای ماموریت می‌کنند به مردم معرفی می‌شوند.دو محصول موشکی هم رونمایی خواهند شد.

امیر حاتمی درباره توافق رژیم اسراییل با امارات متحده عربی و تبعات آن گفت: اسراییل یک رژیم غاصب است که حق و سرزمین مردم فلسطین را غصب کرده است. رژیم جنایتکاری که جنایت‌های زیادی هم در فلسطین هم کشورهای مختلف از جمله ایران انجام داده است و ردپای جنایت‌های این رژیم در موضوعات مختلف دیده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ما حضور رژیم صهیونیستی را توام با شر، جنایت، خیانت و مسائل مختلف امنیتی برای منطقه پیش بینی می‌کنیم، گفت: به همین دلیل تاکید کردیم که اگر چنین اتفاقی بیافتد و پای آن‌ها به منطقه باز شود، بی تردید منطقه با این تبعات مواجه خواهد شد و مسوولیت این موضوع بر عهده کسانی است که پای این رژیم جنایتکار را به منطقه باز می‌کنند.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول