اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ساختمان ستاد امر به معروف بوشهر احداث می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر از احداث ساختمان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خبر داد و گفت: زمینی با کمک مسئولین استانی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع برای ساختمان امر به معروف داده شد و اقدامات اولیه برای تأمین اعتبار آن نیز انجام شده است.

ساختمان ستاد امر به معروف بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو صبح امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر با گرامیداشت این ایام، اظهار داشت: کرونا شرایط کشور را در برگزاری مراسمات تحت تأثیر قرار داده و مراسمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر فلسفه قیام امام حسین(ع) را امر به معرف و نهی از منکر دانست و گفت: این مسئله در جامعه اسلامی نشأت گرفته از تاریخ صدر اسلام و زمان پیامبر (ص) و ائمه اطهار و اصحاب و یارانشان است و این دو فریضه در جهت پاسداری از اصول مکتب اسلام است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه برای جست‌وجوی امر به معروف و نهی از منکر باید به قرآن، روایات ائمه معصومین و یا سخنان علما و بزرگان دین مراجعه کرد، افزود: این‌ها منبع تبیین امر به معروف و نهی از منکر هستند و یکی از صفات برجسته یک انسان مؤمن همین امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان از برگزاری ۹۲۹ برنامه در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۵۵ برنامه در مرکز استان، ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها و ۷۵۴ برنامه در دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح و قضائی پیش بینی شده است.

سردار رزمجو تصریح کرد: در بحث فعالیت‌های رسانه‌ای پیرامون امر به معروف و نهی از منکر ۵۵ ساعت در صدا و سیما و ۹۶۰ نفر ساعت در فضای مجازی وقت گذاری شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های شاخص استان در این هفته، گفت: غباررویی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای امر به معروف، برگزاری برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، برگزاری مسابقه مکتوب و رسانه‌ای بی تفاوت نباشیم، تجلیل از اصناف منصف، تشکیل دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر، حضور در منزل شهید رئیسعلی دلواری، تقدیر از تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا، تقدیر از الگوهای مطالبه گری مردمی و تجلیل از مطالبه گران عرصه خبر و رسانه از جمله مهمترین برنامه‌ها هستند.

سردار رزمجو از احداث ساختمان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خبر داد و گفت: زمینی با کمک مسؤولین استانی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع برای ساختمان امر به معروف داده شد و اقدامات اولیه برای تأمین اعتبار آن نیز انجام شده است.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های این ستاد، گفت: ثبت نام گروه‌های جهادی، حمایت از مطالبه گران اجتماعی، پیگیری مطالبات مردمی در حوزه زمین خواری و کم آبی مناطق استان، برگزاری همایش‌ها و تقدیر از شوراهای امر به معروف و از منکر و همین طور همکاری با سامانه ناظر نیروی انتظامی برخی از این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول