اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آیرومارت، تامین کننده مقاطع فولادی همراه با سرتیفیکیت معتبر

شرکت بازرگانی فولاد آیرومارت ، مجموعه­ای خصوصی در زمینه بازرگانی فولاد است که از کنسرسیوم میان سه شرکت عمران صنعت بیشاپور ، پیشرو صنعت نفت آسیا و بحر استیل با بیش از 35 سال سابقه در بازار داخلی و خارجی فولاد تشکیل شده است. گستردگی فعالیت های این مجموعه، سابقه طولانی و دارا بودن تیم مجرب، آیرومارت را به یکی از برترین شرکت­های فعال در زمینه خرید و فروش و تجارت فولاد تبدیل کرده است.

آیرومارت، تامین کننده مقاطع فولادی همراه با سرتیفیکیت معتبر

بازرگانی فولاد آیرومارت با دارا بودن سبد فروش بسیار گسترده و ارائه انواع مقاطع فولادی در کمترین زمان و بالاترین کیفیت و همچنین ارائه خدماتی از جمله برشکاری، گالوانیزاسیون، خمکاری و پرسکاری از شرکت­های فعال در زمینه تجارت فولاد است.

محصولات
میلگرد ساده و آجدار و کلاف

تامین این مقاطع از کارخانه­های معتبر کشور مانند مجتمع فولاد خراسان، ذوب آهن اصفهان، فولاد کویر و فولاد بافق صورت می­گیرد. از خدمات این مجموعه در زمینه میلگرد می­توان به برشکاری و سایز کردن میلگرد به سفارش مشتری، انجام گالوانیزاسیون گرم و پوشش دهی با ضخامت مورد نظر مشتری، خمکاری و رزوه کاری اشاره کرد. برای استعلام قیمت میلگرد آجدار روی لینک کلیک کنید.

پروفیل ساختمانی، صنعتی، Z، مبلی و لوله داربستی

همکاری بازرگانی فولاد آیرومارت با برترین کارخانه­های تولید پروفیل در کشور از جمله بهفلز سپاهان، جهان پروفیل پارس، صدرا پروفیل و تهران شرق سبب شده سفارش مشتری در کمترین زمان و بالاترین کیفیت تهیه شده وتحول داده شود. آیرومارت با ارائه خدماتی از جمله امکان تولید انواع قوطی­ها با قطع مربع و مستطیل در ابعاد، ضخامت و طول مورد درخواست، امکان تولید انواع پروفیل با آلیاژ سفارشی و گالوانیزه کردن قوطی و پروفیل فولادی برطرف کننده نیازهای مشتری است.

ورق فولادی

بازرگانی فولاد آیرومارت تامین کننده انواع ورق­های سرد و گرم می­باشد. انجام عملیاتی مانند برشکاری طولی و عرضی، کونیک و چراغ قوه، نوردکاری، خمکاری، سوراخ کاری، پرسکاری و جوشکاری از جمله خدمات این مجموعه در زمینه ارائه ورق است. ورق­های گرم ارائه شده توسط آیرومارت شامل انواع ورق سیاه ST37، ورق A516، ورق A283، ورق ضدسایش، ورق آجدار، ورق اسیدشویی، ورق سیاه صنعتی برشی و ورقST52  است. همچنین آیرومارت ارائه دهنده انواع ورق­های سرد از جمله ورق روغنی، ورق آلوزینک، ورق گالوانیزه، ورق رنگی، عرشه فولادی گالوانیزه و ورق قلع اندود می­باشد. ورق­های این مجموعه توسط کارخانجاتی از جمله مجتمع فولاد مبارکه، فولاد گیلان، فولاد اکسین خوزستان، فولاد بهمن و صنایع هفت الماس تامین می­شوند.

تیرآهن

انواع تیرآهن­های IPE و هاش (IPB) در دو نوع سبک و سنگین از محصولات آیرومارت می­باشد. تامین این مقاطع از برترین کارخانه­های کشور مانند فولاد البرز ایرانیان، گروه صنعتی فولاد ایران و ذوب آهن اصفهان صورت می­گیرد. در مجموعه آیرومارت برشکاری تیرآهن در ابعاد مورد نظر و تولید تیرآهن شبکه (CPE) بنا به درخواست مشتری انجام می­شود.

نبشی، ناودانی و سپری (پروفیلT )

مقاطع نبشی، ناودانی و سپری از کارخانه­های معتبر کشور مانند فولاد ناب تبریز و گروه صنعتی شکفته تامین می­شود. بنا به درخواست و نیاز مشتری عملیاتی از جمله برشکاری، سایز کردن و گالوانیزه گرم روی این مقاطع انجام می­شود. همچنین آیرومارت توانایی تامین محصول با آلیاژ مورد نظر مشتری را نیز دارا می­باشد.

محصولات استیل

محصولات استیل ارائه شده توسط آیرومارت شامل ورق استیل صنعتی، ورق استیل دکوراتیو، لوله استیل صنعتی، لوله استیل دکوراتیو، پروفیل استیل صنعتی، پروفیل استیل دکوراتیو، لوله استیل صنایع غذایی، میلگرد استیل، نبشی و ناودانی استیل است. با توجه به کاربرد نهایی، شرکت آیرومارت ارائه دهنده خدماتی مانند برشکاری و سایز کردن، بسته بندی، خش دار و روکش دار کردن، خمکاری، پرسکاری و سوراخکاری یا پانچ کاری می باشد.

انواع لوله و اتصالات

انواع لوله­های درزدار، بدون درز و اتصالات آن­ها توسط مجموعه آیرومارت از معتبرترین کارخانه­های کشور از جمله لوله ساوه، گروه صنعتی سدید، لوله و پروفیل صفا و لوله سازی اهواز تامین می­شود. رده­های مختلف لوله مانیسمان، لوله درز مستقیم، اسپیرال، گالوانیزه و جدار چاه و همچنین فلنج از محصولات این مجموعه است. خدمات پوشش داخلی و خارجی، برشکاری و سایز کردن، گالوانیزه سرد و گرم، خمکاری، رزوه کاری، زنگ زدایی و شیارزنی جهت تولید لوله جدار چاه از خدمات آیرومارت در زمینه ارائه لوله و اتصالات می­باشد.

مزیت­های مجموعه آیرومارت

ارائه فاکتور رسمی، حسابرسی دقیق و شفافیت مالی و حقوقی از ویژگی­های شرکت آیرومارت است. آیرومارت با حضور در لیست تامین کنندگان معتبر کشور شرکتی معتبر برای تجارت فولاد می­باشد. در کنار سابقه طولانی در خرید و فروش، با مدرن سازی معاملات از طریق فروش آنلاین و ایجاد پنل اختصاصی سفارش، حسابداری و کنترل کیفیت در راستای تسهیل خرید و فروش مشتریان گام برمی­دارد. همچنین حضور مشاوران مجرب و متخصصین در حوزه بازرگانی، متالورژی و عمران به شما کمک می­کند که بهترین خرید را داشته باشید.

کنترل کیفیت و ارائه گواهینامه معتبر

با توجه به پیشرفت­های صورت گرفته در زمینه تولید آلیاژهای جدید و خواص مختلف این فولادها، مجموعه آیرومارت در سال 1397 با همکاری دانشگاه علم و صنعت، واحد کنترل کیفیت خود را تاسیس کرد. تحویل محصولات مطابق سفارش مشتری انجام می­شود و تمامی تست­های مکانیکی و آنالیزهای شیمیایی مخرب و غیر مخرب ( NDT و DT) در سرتیفیکیت به مشتری ارائه می­شود.

انبارداری

خدمات انبارداری آیرومارت با به روزترین تجهیزات و بالاترین کیفیت انجام می­شود. انبار مرکزی مجموعه در شورآباد تهران قرار دارد که شامل یک سوله مسقف با متراژ بالا، محوطه وسیع، باسکول 60 تنی، ادوات حمل و جابجایی بار مانند لیفتراگ و جرثقیل، دفتر مدیریت و نگهبانی می­باشد. انبارداری و امانت داری در این مجموعه با بالاترین امنیت و کیفیت تا لحظه تحویل به مشتری انجام می­شود.

حمل بار

تمامی سفارشات آیرومارت در سایز و ظرفیت مد نظر مشتری از کارخانجات سراسر کشور تامین می­شود. سابقه طولانی حضور آیرومارت در بازار آهن آلات و فولاد کشور، تعامل با تمامی کارخانه­ها و تامین کنندگان و ارتباط با باربری­های سراسر کشور به مشتریان این امکان را می­دهد که با بهره­گیری از مشاوران این مجموعه، مقرون به صرفه­ترین خرید را داشته باشند.

برای خرید ورق ، پروفیل، نبشی، ناودانی، تیرآهن، میلگرد آجدار، ساده و آهن آلات دیگر می­توانید با کارشناسان آیرومارت با شماره 021-45306 تماس حاصل فرمائید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول