اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تشکیل میز خرما در وزارت صمت/ حذف عوارض صادراتی خرما

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تشکیل جلسه میز خرما و اخذ چندین مصوبه مهم در وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

تشکیل میز خرما در وزارت صمت/ حذف عوارض صادراتی خرما

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مسلم  مروجی‌فرد اظهار داشت: جلسه میز خرما در ابعاد ملی و با حضور معاون وزیر صمت، تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس مهندس و جمعی از فعالان اقتصادی و تجار کشوری و جنوب کرمان در حوزه خرما در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد.

وی گفت: در این جلسه تجار مشکلات خود را در این حوزه عنوان و سپس با حضور اعضا در این خصوص بحث و بررسی صورت گرفت که در پی آن تصمیمات مهمی برای رفع مشکلات حوزه تولید، فرآوری و صادرات خرما گرفته شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: پرداخت تسهیلات یارانه‌دار به حوزه تولید، فرآوری و بسته‌بندی خرما، حذف عوارض صادراتی خرما از مصوبات جلسه بود.

مروجی‌فرد افزود: در خصوص موضوع مهم پیمان سپاری ارزی نیز مقرر شد کارگروهی با حضور گمرک تشکیل و در این کارگروه مصوبات مورد نیاز بحث و بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: در جهت معرفی ظرفیت‌های کشاورزی و در ادامه آن بحث فرآوری و صادرات آن به خصوص خرما، از تجار کشوری حاضر در جلسه برای حضور در جنوب کرمان دعوت و مقرر شد در آینده‌ای نزدیک از ظرفیت‌های جنوب کرمان بازدید شود.

انتهای پیام/3388/ق/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول