اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال، پویایی رسانه‌های استان قزوین را به تصویر کشید/ اسامی نفرات برتر جشنواره

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال، پویایی و دغدغه‌های رسانه‌های استان قزوین را به تصویر کشید.

جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال، پویایی رسانه‌های استان قزوین را به تصویر کشید/ اسامی نفرات برتر جشنواره

محمد کشاورز رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال در قزوین اظهار کرد: این جشنواره که همزمان با ایام شیوع ویروس کرونا با هدف جریان سازی رسانه‌ای برگزار شد، گامی مهم برای به تصویر کشیدن و ثبت سختی‌ها و حتی فرصت‌های دوران مبارزه با کرونا بود.

وی افزود: در شرایطی که خیلی از مشاغل در این ایام تعطیل بودند، اصحاب رسانه پا به پای مدافعان سلامت در میدان اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی حضور داشتند و شاهد همکاری بیشتر رسانه‌ها در این حوزه بودیم.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: اصحاب رسانه با تمام توان و قدرت در این ایام وبدون توقف به تولید محتوا پرداخته و باید به جرات گفت که جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال توانست به خوبی این پویایی و دغدغه رسانه‌ای را به تصویر بکشید.

وی با اعلام اسامی نفرات برتر این جشنواره عنوان کرد در حوزه تیتر محسن حسین‌خانی از پانا، صادق چگینی از بسیج نیوز و آرش صالحی از روزنامه ولایت رده‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کشاورز عنوان کرد: در حوزه عکس خبری وحید بصیری از پایگاه شاخص عنوان نخست را از آن خود کرد و علیرضا نصری از ایلنا وابوالفضل سلیمانی از پانا به ترتیب در رده های دوم و سوم ایستادند.

وی گفت: حجت‌الاسلام عباس افشار از خبرگزاری حوزه، سید مصطفی جعفری از ایلنا و جابر خرم نیا از فارس نیز سه رتبه اول بخش کلیپ‌های خبری را کسب کردند.

 رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: در گزارش‌های خبری نیز نسرین رحیمی از ایرنا توانست مقام اول را کسب کند. معصومه امینی از فارس عنوان دوم را از آن خود کرد و میثم مالمیر از ایرنا نیز سوم شد.

وی تأکید کرد: آرش شایسته‌نیا از وقایع خبری، طاهره سادات موسوی از صبح قزوین و عادله مهرابی از پیام شهر به ترتیب سه عنوان برتر جشنواره در بخش یادداشت و مقاله را کسب کردند.

کشاورز عنوان کرد: در بخش خبر زینب محبی و زهرا محبی هر دو از پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ ایثار و شهادت عنوان اول و دوم را کسب کردند و حنانه امیری از صبح قزوین نیز در رده سوم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در اینفوگرافی نیز حسام عبدالهی‌ از مجموعه بیلدین توانست تک عنوان این بخش را به خود اختصاص دهد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پایان یادآور شد: این جشنواره به خوبی توانست ظرفیت‌های رسانه‌ای استان را بار دیگر به تصویر بکشاند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول