اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری هشتمین دوره جشنواره الحافظون به صورت مجازی

هشتمین دوره جشنواره الحافظون امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری هشتمین دوره جشنواره الحافظون به صورت مجازی

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس هشتمین دوره جشنواره الحافظون امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: این جشنواره ویژه بسیجیان و عموم مردم تهران است که در رده‌های سنی مختلف و در دو بخش برادران و خواهران برگزار می‌شود.

مراحل مقدماتی به صورت مجازی برگزار می‌شود

وی ادامه داد: امسال و با توجه به شیوع ویروس کرونا مراحل مقدماتی و ناحیه‌ای جشنواره الحافظون به صورت مجازی برگزار می‌شود و در حال حاضر مشغول تدوین دستور‌العمل آن هستیم که طی روز‌های آتی اعلام می‌شود.

مرحله نهایی جشنواره احتمالاً حضوری برگزار می‌شود

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ درخصوص مرحله نهایی جشنواره گفت: باتوجه به اینکه تا برگزاری مرحله نهایی زمان بیشتری داریم فعلاً در این زمینه تصمیم‌گیری قطعی نشده اما احتمالاً این مرحله باحضور محدود شرکت‌کنندگان و با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش فارس جشنواره الحافظون به همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ همه‌ساله ویژه بسیجیان و عموم مردم تهران برگزار می‌شود.

این سازمان در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم اقدام به راه اندازی مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم کرد و این مرکز در چند سال اخیر شعب خود را به نقاط مختلف تهران گسترش داده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول