اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتقاد از فقدان انسجام میان رسانه‌های استان

مسؤول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: ما در استان شاهد انسجام کامل رسانه‌ای نیستیم و جریان رسانه‌ای خوبی صورت نگرفته است لذا می‌طلبد در این راستا گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

انتقاد از فقدان انسجام میان رسانه‌های استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، البرز للگانی صبح امروز در دوره نخبه‌پروری رسانه‌ای خبرنگاران فارس چهارمحال و بختیاری در استان با اشاره به جریان رسانه‌ای و جنگ رسانه‌ای در کشور گفت: لفظ "جنگ رسانه‌ای" را اولین‌بار رهبر معظم انقلاب به کار بردند که نشان از اهمیت رسانه و جنگ با رسانه‌های دشمن و تاثیر آن در منطقه و بین‌الملل دارد.

مسؤول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای در عرصه داخلی و خارجی وجود دارد، توضیح داد: جنگ رسانه‌ای در عرصه داخلی همان فتنه‌ها و اغتشاشات است، در عرصه خارجی نیز اکنون حدود ٢٦٥ شبکه رسانه‌ای خارجی در حال فعالیت‌ هستند.

للگانی با بیان اینکه رسانه‌های داخلی استان چهارمحال و بختیاری و خبرگزاری فارس در بحث بین‌المللی با جدیت فعال هستند و ببشترین تعداد عضویت را در توییتر دارند، خاطرنشان کرد: حداقل ٣٠ نفر از کل خبرنگاران این استان در توییتر فعالیت می‌کنند و باید بیشتر شود.

وی تصریح کرد: خبرگزاری فارس در بحث تولید محتوا بسیار عالی درخشیده و محتواهای نابی را عرضه می‌کند، همچنین بیشترین تعداد آراء را در خانه مطبوعات استان به خود اختصاص داد و انتظار می‌رود پر شورتر و فعال‌تر عمل کند.

مسؤول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری افزود: ما در استان شاهد انسجام کامل رسانه‌ای نیستیم و جریان رسانه‌ای خوبی صورت نگرفته است لذا می‌طلبد در این راستا گام‌های مؤثرتری برداشته شود.
انتهای پیام/٦٨٠٣١

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول