اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

لک فرصت اشتباه ندارد

دروازه‌بان تیم ماشین‌سازی مورد توجه قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته است.

لک فرصت اشتباه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حامد لک دروازه‌بان تیم ماشین‌سازی این فصل بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و همین سبب شده که مورد توجه تیم قهرمان لیگ برتر قرار گیرد.

طبق شنیده‌ها تیم پرسپولیس خواهان جذب لک بوده و با توجه به اتمام قرارداد این دروازه‌بان با تیم ماشین‌سازی، این انتقال دور از تصور نیست.

اما شاید بازی ماشین‌سازی برابر نفت آبادان در این نقل و انتقال بیشترین تاثیر داشته باشد. قطعا هواداران تیم پرسپولیس فردا عملکرد لک را رصد کرده تا نمایش یکی از دروازه بانان سال آینده این تیم را ببینند.

لک، برای اینکه حضورش در تیم قهرمان لیگ برتر بدون حاشیه باشد، باید هر آنچه در بازی ماشین‌سازی با نفت آبادان توان دارد، رو کرده و با درخشش خود هواداران پرسپولیس را از این خرید راضی نمایند.

هر اشتباهی از سوی لک می‌تواند انتقاد طرفداران تیم پرسپولیس را به همراه و‌ سبب شود که مدیران این باشگاه برای اینکه از تیغ انتقادات هواداران تیم در امان باشند، پرونده پیوستن حامد لک به پرسپولیس را ببندند.

بی‌شک بازی فردا لک نقش حیاتی در سرنوشت این دروازه‌بان فوتبال کشور بوده و موفقیت در این بازی می‌تواند سکوی پرتابی برای وی محسوب شود.

انتهای پیام/60017 /س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول