اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افزایش75 درصدی ثبت نام در سامانه اینترنتی دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از افزایش 75 درصدی ثبت نام در سامانه اینترنتی دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی در استان خبر داد.

افزایش75 درصدی ثبت نام در سامانه اینترنتی دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله گیتی‌منش امروز در دیدارهای جداگانه ای با فرمانداران شهرستان‌های قروه و دهگلان با تشریح اقدامات و عملکرد شرکت در نواحی فوق در زمینه تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی به تببین اهداف و سیاست‌های شرکت  در راستای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی و اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع پرداخت.

وی با اشاره به ثبت نام 700 نفر در سامانه  https://gcr.niopdc.irجهت فرایند دوگانه سوز کردن  خودرو های عمومی ازافزایش 75 درصدی این آمار نسبت به ماه گذشته خبرداد و افزود: از این تعداد تقاضا، فرآیند تبدیل 400 دستگاه خودرو صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت دو کارگاه تبدیل در سنندج  و دو کارگاه در شهرستان‌های دیواندره و بیجار از برنامه‌ریزی و پیگیری مقدمات فعال کردن یک کارگاه تبدیل در شهر قروه خبرداد و خواستار  همکاری و تعامل فرمانداران با منطقه در راستای فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان برای ثبت نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از فعالیت 52 باب جایگاه سی. ان. جی در استان خبرداد و اظهارداشت: این شرکت ضمن استقبال از ورود بخش خصوص جهت احداث جایگاه ‌های سی. ان. جی نسبت به تسهیل فرایند احداث جایگاه سی.ان.جی در استان برای سرمایه‌گذاران اقدام می‌کند.

گیتی منش سپس به اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در استان و بهره‌مندی 25 هزار خانوار نفت سفید سوز از اجرای این طرح خبر داد و افزود: جلوگیری از عرضه خارج ازشبکه گاز مایع، شناسایی مصرف کنندگان واقعی، عرضه گازمایع با نرخ مصوب دولتی(9700 تومان برای هر کپسول 11 کیلیویی) از این جمله مزایای اجرای این طرح است.

وی با بیان این مطلب که خانوارهای نفت سفید سوز منطقه نیازی به ثبت نام و انجام فرآیند خاصی برای استفاده از طرح توزیع الکترونیک گاز مایع ندارند، افزود: آن دسته از مشتریان، مصرف‌کنندگان و سایر اصناف تولیدی و کشاورزی که دارای مجوز فعالیت از سازمان صمت، اتاق اصناف و سایر ادارات بوده و واجد شرایط دریافت سوخت گاز مایع هستند، باید در سامانه درخواست فرآوده‌های نفتی به آدرس HTTPS://NEWTEJARATASAN.IR ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول